וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

48 שעות גורליות לגבי עתידו של מסי: "מוכן לשחק בברצלונה בחינם"

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 9:29

בברצלונה מנסים לגייס משאבים כדי להחזיר את הכוכב הגדול, ש"נמצא במצב מנטאלי גרוע" עקב הסאגה. ראפיניה, טורס ופאטי יימכרו כדי לפנות משאבים לעסקה?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6/ספורט1

הרבה מאוד אופטימיות היתה בתקשורת הקטלאנית אמש (שני), שכבר "חגגה" את שובו של ליאו מסי לברצלונה אחרי שנתיים בפריז סן ז'רמן. אלא שהקאמבק המרגש הזה שוב מתרחק והסיבה: הקשיים הכלכליים העצומים של בארסה, שחייבת לפעול מהר כדי להיפטר משחקנים ולהקל על תקרת השכר שלה.

כזכור, חורחה מסי אביו של ליאו, נפגש אמש עם ז'ואן לאפורטה והבהיר שבנו מעוניין לחזור לברצלונה. אלא שנשיא בארסה לא הצליח להגיש הצעה רשמית לשחקן, עליו מופעל לחץ אדיר מאל הילאל הסעודית שמוכנה לשלם לו הרבה מאוד כסף ומנסה למשוך אותו אליה.

ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן. Julian Finney, GettyImages
"מוכן לשחק בברצלונה בחינם". מסי/GettyImages, Julian Finney

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ב"מונדו דפורטיבו" טוענים ש-48 השעות הקרובות יהיו גורליות לגבי עתידו של מסי, כאשר אם לאפורטה לא יצליח להגיש לשחקן הצעה, הוא יפנה לאופציה הסעודית, שם הוא ירוויח כמובן הרבה יותר כסף כפי שרונאלדו מרוויח ומהעונה הבאה ירוויח גם בנזמה - שני היריבים הגדולים שלו מהליגה הספרדית.

באשר לבארסה, זו תצטרך לפעול מהר כשעל הפרק: מכירה של שחקנים בכירים כמו פראן טורס, ראפינייה ואולי גם אנסו פאטי שזוכה לביקוש אדיר והתייבש על הספסל אצל צ'אבי. בארגנטינה אגב, מדווחים שכל הסאגה הזו משפיעה לרעה על מסי ש"נמצא במצב מנטאלי לא טוב משום שהוא רוצה לחזור לשחק בברצלונה, אפילו בחינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully