וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחנת עסקת טיעון: האפשרויות לפתרון הפלונטר בין בית"ר להתאחדות

6.6.2023 / 23:01

הצדדים מקיימים התייעצויות רבות בעקבות הנחיית אופ"א. בהתאחדות עדיין מצפים מבית"ר לערער, הירושלמים בטוחים: יש "קייס" טוב

אוהדי בית"ר ירושלים חוסמים את מחלף אלוף שדה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

הודעת אופ"א לפיה בית הדין של ההתאחדות לכדורגל חרג מסמכותו ואינו רשאי להרחיק את בית"ר ירושלים מאירופה, הכניסה הערב (שלישי) את כל הצדדים להתייעצויות ולבחינת הנושא.

בהתאחדות גורסים כי העונש עומד על כנו ובית"ר חייבת לערער לעליון, ואז גם הם יבהירו לבית הדין כי אין בסמכות הדיינים למנוע השתתפות באירופה. במקביל מתקיימות כאמור שיחות בין נציגי בית"ר לתובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף ובכירים נוספים, ונבחנת האופציה של עסקת טיעון.

מנכ"ל בית"ר ירושלים כפיר אדרי עם עו"ד רונן מוזסון. ניב אהרונסון
יגישו ערעור? עו"ד רונן מוזסון עם מנכ"ל בית"ר כפיר אדרי/ניב אהרונסון

עוד בוואלה!

אופ"א הבהירה: בית הדין לא יכול להרחיק את בית"ר ירושלים מאירופה

לכתבה המלאה

הצוות המשפטי של בית"ר טוען מצדו כי לא ניתן להעמיד את הקבוצה לדין מחדש. הדבר היחיד שיכול לקרות לגישתם זה ערעור דווקא מצד ההתאחדות לכדורגל. עורכי הדין של המועדון מאמינים שיש להם קייס טוב, שכן גם בבתי המשפט עונש שניתן שלא בסמכות אמור להימחק מהענישה המקורית ולא אמורים להוסיף עליו עונשים אחרים. המשמעות: יישאר הקנס בגובה 70 אלף השקלים וכן העונש על תנאי בדבר הפחתת שלוש נקודות במקרה חוזר של פריצת אוהדים.

לפי גורמים בהתאחדות, הצוות המשפטי שלהם אמר עוד כאשר נקבע העונש כי מדובר בעניין בעייתי וכי בית הדין היה יכול לפעול רק לפי התקנון. אם היה שולל את הגביע מבית"ר ירושלים באמצעות הפסד טכני, אז מכבי נתניה למעשה הייתה הזוכה והיא הייתה נשלחת לאירופה. ההחלטה בדבר "חצי עונש" סיבכה את העניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully