וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיקוקים, שירי נאצה וחסימת כבישים: מחאת אוהדי בית"ר ירושלים מתרחבת

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 23:06

למרות בקשתו של ברק אברמוב, מאות הגיעו למחות מול ביתו של תובע ההתאחדות בעקבות הרחקת הקבוצה מאירופה ולאחר מכן חסמו את צומת אלוף שדה. ברשתות החברתיות קוראים לפגוע בהתאחדות במשחק הנבחרת בטדי

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מאות אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו הערב (שני) אל ביתו של תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, במטרה למחות ולהפגין על הרחקת הקבוצה מאירופה בעקבות אירועי גמר הגביע. האוהדם הגיעו למרות הודעתו של הבעלים ברק אברמוב, שביקש מהקהל לחדול מלהגיע לבית התובע, הדיינים ובכירי ההתאחדות.

האוהדים שרו שירים בגנות רשף וההתאחדות לכדורגל והבהירו שעד שההחלטה לא תשונה, יגיעו מדי שבוע להפגין מתחת לבתי המעורבים. הם גם הותירו נזק בכניסה לבניין בגבעתיים. ברשתות החברתיות כבר הופצו שמות וכתובות של הדיינים ואנשי התאחדות נוספים.

לאחר מכן המשיכו חלק מהאוהדים וחסמו את צומת אלוף שדה, כולל הדלקת מדורות על הכביש. למקום הגיעה משטרה ואחרי זמן קצר פתחה את הציר לתנועה.

זוהי לא הפעולה היחידה שצפויה מצד האוהדים, כך הם טוענים, וברשתות אף ישנה קריאה לפוצץ את משחק הנבחרת נגד אנדורה ב-19 ביוני באצטדיון טדי. למעשה, ברשתות רבים טענו כי רכשו כרטיסים למשחק הקרוב במוקדמות יורו 2024, במטרה לפגוע בהתאחדות לכדורגל - גם אם פירוש הדבר לפגוע בנבחרת.

צפו באוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של תובע ההתאחדות

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

"אם אין לנו אירופה, גם לכם אין", נכתב בין השאר על ידי אוהדי בית"ר ברשתות החברתיות. "נגיע לבתים של כולם ונעשה סוף לאפלייה של שנים של בית"ר בבית הדין, נגמר דין לבית"ר ודין לשאר" אמרו בנוסף האוהדים עוד לפני שהגיעו הערב לביתו של התובע, ובמקביל הם שולחים לבעלים ברק אברמוב הודעות ומפצירים בו שיודיע כי הקבוצה לא תופיע למשחקי הליגה אם העונש לא ישונה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

צפו באוהדי בית"ר חוסמים את מחלף אלוף שדה

אוהדי בית"ר ירושלים חוסמים את מחלף אלוף שדה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

הציתו אש ושרו: "יש אירופה בטדי"

אוהדי בית"ר ירושלים חוסמים את מחלף אלוף שדה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

האזינו: אופיר סער על העונש של בית"ר ירושלים

עוד קודם לכן גם שר התרבות והספורט מיקי זוהר יצא להגנת בית"ר ירושלים וטען ש"ההחלטה חייבת להשתנות".

בית"ר ירושלים תערער על העונש ובמועדון אף הביעו חשש מעזיבה אפשרית של הבעלים ברק אברמוב אם העונש לא ישתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully