וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תערער וחוששת שאברמוב יעזוב: "החלטה שפוגעת בנו אנושות"

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 19:40

במועדון קיבלו בהלם את עונש ההרחקה מאירופה לעונת 2023/24 והודיעו כי יערערו בכל דרך ובכל ערכאה: "החלטה בלתי סבירה, מצפים שההיגיון הישר ינצח". הבעלים פנה לאוהדים וביקש לא להפגין מול בתיהם של יו"ר ההתאחדות והדיינים

אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לדשא גמר גביע המדינה 2023/צילום: מיה בנאי

בית"ר ירושלים תגיש ערעור אחרי העונש הקשה שספגה בעקבות אירועי גמר גביע המדינה: הרחקה מאירופה לעונת 2023/24. בעקבות ההחלטה הקשה, במועדון הביעו חשש שאם הערעור לא יתקבל והעונש לא ישתנה, הבעלים ברק אברמוב יחליט לעזוב את המועדון.

מהמועדון נמסר: "קיבלנו בתדהמה את העונש שהושת על מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים על ידי דייני ההתאחדות לכדורגל. מדובר בהחלטה שפוגעת בצורה אנושה במועדון, במאות אלפי אוהדי הקבוצה, בספורט בישראל ובעיר ירושלים שמצפה ונערכת לאירוח משחק כדורגל במסגרת אירופית.

"בית"ר ירושלים זכתה בגביע בצדק רב ובאופן הוגן וספורטיבי ואנו מצפים כי הדיינים ישכילו להפוך את ההחלטה וכי ההיגיון הישר ינצח, וכמה שיותר מהר, על מנת שנוכל להתכונן במהרה אל המטרה שעומדת מול עינינו והיא השתתפות במוקדמות הקונפרנס ליג.

יחד עם זאת, בעלי המועדון, ברק אברמוב, קורא לקהל אוהדינו לא לתת יד לאלימות מסוג כלשהו ומבקש בבקשה אישית שלא להפגין מול ביתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל ודייני בית הדין. בעלי המועדון מקווה ומצפה כי השכל הישר והספורטיביות יגברו על הבירוקרטיה ויתנו למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים לייצג את העיר ירושלים ואת מדינת ישראל במסגרת האירופית. המועדון יערער בכל דרך ובכל ערכאה על ההחלטה", נכתב מטעם המועדון.

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב. אריאל שלום
העונש ישתנה אחרי הערעור? אברמוב/אריאל שלום

האזינו: אופיר סער על העונש של בית"ר ירושלים

בסביבת המועדון סיפרו כי ההודעה שנמסרה היא מתונה יחסית לאור סערת הרגשות והזעם של האוהדים ברשתות, שמובילה לחשש מפעולות אלימות כלפי הגורמים המעורבים בהחלטה.

בהתאחדות לכדורגל גם כן בירכו על דברי אברמוב ובית"ר, על אף העונש הקשה שהושת: "בשעות האחרונות, בעקבות החלטת בית הדין המשמעתי, התפתח שיח אלים ומסוכן שמציב אותנו מרחק נגיעה מאסון חלילה. אנחנו מצטרפים להודעה המכבדת והאחראית של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים והבעלים ברק אברמוב להוריד את גובה הלהבות לאלתר ולהימנע מכל אקט אלים, מילולי או פיזי. בתי הדין עצמאיים בשיקול דעתם ופועלים ללא מורא ולא משוא פנים. עצמאותם לעולם לא תעמוד בספק. הדרך הנכונה והמקובלת היא הגשת ערעור לבית הדין העליון כפי שהמועדון הודיע כי יעשה. משטרת ישראל עודכנה על ידי ההתאחדות לכדורגל בהתפתחויות האחרונות וכל מידע שנמצא בידינו יועבר לה. אנו סמוכים ובטוחים כי היא תדע לפעול בנחישות מול מי שיעזו לחצות קווים שלעולם אין לחצות אותם".

כזכור, בסיום גמר גביע המדינה לפני כשבועיים, בו בית"ר ניצחה את מכבי נתניה 0:3 וזכתה בתואר ראשון אחרי 14 שנה, פרצו אוהדים רבים לכר הדשא. הנשיא יצחק הרצוג, שהתכונן להעניק את הגביע לזוכה, חולץ על ידי המאבטחים ועל כר הדשא בחיפה התחוללה מהומה. טקס הענקת הגביע בוטל ולבסוף התקיים בבית הנשיא.

לאור זכייה בית"ר ירושלים הייתה אמורה להשתתף במוקדמות הקונפרנס ליג ולחזור לזירה היבשתית אחרי שלוש שנות היעדרות. בבירה חלמו על העפלה ראשונה אי פעם לשלב בתים אירופי וכתוצאה מכך על הכנסה כספית נאה, אבל אז הגיעה הפריצה לכר הדשא ובעקבותיה העונש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully