וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין קבע: בית"ר ירושלים לא תשחק באירופה בעונה הקרובה

לקבוצה נשללה הזכות שהשיגה בזכייתה בגביע, בעקבות הפריצה של אוהדיה לדשא בתום אותו משחק. בנוסף נקנסה ב-70,000 שקל ונענשה בהורדת 3 נקודות על תנאי לשנה

אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לדשא גמר גביע המדינה 2023/צילום: מיה בנאי

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הטיל על בית"ר ירושלים עונש קשה בעקבות פריצת האוהדים לכר הדשא אחרי גמר גביע המדינה: הרחקה מאירופה לעונת 2023/24. בנוסף נגזרו על המועדון קנס בגובה 70 אלף שקל והפחתת 3 נקודות על תנאי לשנה. בנוסף, בית הדין הטיל עונש על תנאי למשך שנתיים של שלילת הגביע במקרה של פריצת אוהדים פעם נוספת בגמר.

מי שאמורה לקבל במקרה כזה את המקום באירופה היא הקבוצה שסיימה במקום הרביעי בליגה, כלומר הפועל ירושלים. יחד עם זאת, ההערכה היא שבית"ר ירושלים תערער על העונש הכבד.

בסיום גמר גביע המדינה לפני כשבועיים, בו בית"ר ניצחה את מכבי נתניה 0:3 וזכתה בתואר ראשון אחרי 14 שנה, פרצו אוהדים רבים לכר הדשא. הנשיא יצחק הרצוג, שהתכונן להעניק את הגביע לזוכה, חולץ על ידי המאבטחים ועל כר הדשא בחיפה התחוללה מהומה. טקס הענקת הגביע בוטל ולבסוף התקיים בבית הנשיא.

בית"ר ירושלים הייתה אמורה להשתתף במוקדמות הקונפרנס ליג ולחזור לזירה היבשתית אחרי שלוש שנות היעדרות. בבירה חלמו על העפלה ראשונה אי פעם לשלב בתים אירופי וכתוצאה מכך על הכנסה כספית נאה, אבל אז הגיעה הפריצה לכר הדשא ובעקבותיה העונש.

אוהדי בית"ר ירושלים, גמר גביע המדינה. ברני ארדוב
פריצה לדשא שעלתה ביוקר. אוהדי בית"ר ירושלים אחרי גמר הגביע/ברני ארדוב

מכבי נתניה הורשעה בסעיף של התפרעות אוהדים הכוללת הפעלת אמצעים פירוטכנים ונקנסה ב-30 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully