וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לוקחת בחשבון הגעה לבית המשפט. אפרים ברק מייעץ לצוות המשפטי

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 10:01

במועדון מתכוננים לערעור וחושבים שעיקר האחריות היא על ההתאחדות. על הדיינים: "אפילו לא חיכו למסקנות הוועדה, הגיעו עם החלטה מהבית". על העקיצות של הפועל ירושלים: "הם יראו את אירופה רק במחנה האימון"

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

בבית"ר ירושלים פעלו אתמול (שני) בשני מישורים. בראשון מתוך חשש כי זעם האוהדים יאבד שליטה. לאורך כל שעות הערב נערכו שיחות עם האוהדים בתקווה כי הם יורידו את הלהבות החל מהבוקר וייתנו למועדון ולצוות המשפטי להתרכז בערעור, כשבמועדון אומרים: "אפשר להבין מה האוהדים מרגישים, אבל אסור שזה יגיע לאלימות, מה גם שזה לא יעזור בערעור, אולי להיפך".

ברק אברמוב טס אתמול לחו"ל עם יוסי אבוקסיס, ורק כשנחת שמע על העונש שספגה בית"ר. הבעלים הבין את הלך הרוח בקרב הקהל ובשל כך יצאה הקריאה להימנע מהגעה לבית התובע, הדיינים ויו"ר ההתאחדות, אך זה כנראה היה מאוחר מדי. האוהדים הגיעו לביתו של ניר רשף ומחו, הדליקו זיקוקים ושברו עציצים בלובי הבנין, מה שהוביל לתלונה במשטרה. לאחר מכן המשיכו האוהדים לצומת אלוף שדה, חסמו אותה במשך קרוב לשעה עד להגעת המשטרה. לעוברים ושבים אמרו האוהדים: "נגיע לכאן כל שבוע אם צריך".

ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
הבין את הלך הרוח. אברמוב/מאור אלקסלסי

בהתאחדות הרגישו את הלך הרוח בשעות שאחרי החלטת בית הדין, וכבר כשעה לאחר ההחלטה, בעקבות הודעות שקיבלו בכירים בהתאחדות, התובע ודיינים פנו למשטרה והתריעו על מה שצפוי לקרות, ולאחר מכן גם הוציאו הודעה שמתריעה מפני הבאות, כשגורם בכיר בהתאחדות אומר: "יש פחד שזה ייצא משליטה, כולם אשמים ואף אחד לא אשם, צריך לראות איך מוצאים פתרונות לדבר הזה".

בבית"ר כבר מתכוננים לשלב הבא, הערעור, ואם צריך גם להגיע לבית המשפט. בבית"ר לוקחים בחשבון כי חלק מהעונש אתמול עשוי להוות הכנה לדיון בעליון, לפיו הזכות לשחק באירופה תוחזר אך הנקודות על תנאי יומרו לנקודות בפועל, וגם לכך הם אינם מסכימים. במועדון התייעצו עם עורך הדין אפרים ברק ועשויים להיעזר בשורותיו בדיונים הקרובים.

גורם בבית"ר אמר אתמול: "נלך עד הסוף עם זה. זה התחיל מזה שלא דחו את הדיון עד למסקנות הוועדה ששינו הקים, שזה הזוי, המשיך בזה שעם הכניסה לדיון הלך הרוח היה ברור, לא באו בכלל לשאול שאלות או ללמוד את הסיפור, באו עם החלטה מהבית לקחת לקבוצה את הגביע, זאת הייתה המטרה ולשם הם כיוונו. הייתה שנה רעה לכדורגל הישראלי עם אוהדים, אבל הם לא יפילו הכל על בית"ר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל. מאור אלקסלסי
נושא באחריות. שינו זוארץ/מאור אלקסלסי

בבית"ר קיבלו חוות דעת משפטיות מספקות, גם בנוגע לאחריות ההתאחדות. הבחירה של שינו זוארץ להקים וועדה והעובדה כי האירוע הוא קודם כל באחריות ההתאחדות ומחייב אותה לעמוד בראש האשמה. מעבר להודעת השר מיקי זוהר, השר ניר ברקת ופוליטיקאים נוספים, מספר בעלי קבוצות כבר יצרו קשר עם אברמוב והבטיחו לו כי יעמדו לצידו בכל דרך שיבחר, כאשר בבית"ר דיברו אתמול כי בהנחה שהעונש לא ישתנה או שישתנה ועדיין יהיה קיצוני, הקבוצה תודיע שלא תופיע למשחקי הליגה בעונה הבאה.

מי שלא הפגינה סולידריות עם בית"ר היא היריבה העירונית, הפועל ירושלים, שנהנית לעקוץ את בית"ר בסיטואציות שמזדמן לה, ואתמול מיהרה להעביר מסר כי היא מוכנה להשתתף במפעלים האירופאים על חשבון יריבתה. בבית"ר אמרו על היריבה: "זה ההבדל בין מועדון רציני עם עמוד שדרה כמו נתניה לבין חבורת ילדים, הם יראו את אירופה רק במחנה האימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully