וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הבהירה: בית הדין לא יכול להרחיק את בית"ר ירושלים מאירופה

6.6.2023 / 22:05

העונש יבוטל? בהתאחדות רצו לדעת מי הקבוצה שתחליף את הירושלמים בקונפרנס ליג במקרה של הרחקה מאירופה, והתבשרו כי רק אופ"א יכולה להדיח קבוצה ממפעליה. מחזיקת הגביע ממתינה עם הערעור, בית הדין העליון עשוי לבטל את העונש או לקבוע הפסד טכני ואז נתניה תשחק באירופה

אוהדי בית"ר ירושלים חוסמים את מחלף אלוף שדה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

האם הרחקת בית"ר ירושלים מאירופה תבוטל עוד בטרם הערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל? על פי קביעת אופ"א הערב (שלישי), לדיינים כלל אין את הסמכות להדיח קבוצה מהמפעלים האירופים וזה כוח ששמור לאופ"א בלבד.

העניין התברר לאחר שההתאחדות ביקשה הבהרות בנוגע לקביעת זהות הקבוצה שתשתתף בקונפרנס ליג אם בית"ר אכן מודחת, והתבשרה בתשובה כי היא כלל אינה רשאית להשעות קבוצה מאירופה. החלטה כזו מתקבלת אך ורק על ידי אופ"א עצמה.

שחקני בית"ר ירושלים הנפת גביע המדינה בבית הנשיא. יונתן זינדל/פלאש90, פלאש 90
בכל זאת באירופה? שחקני בית"ר ירושלים/פלאש 90, יונתן זינדל/פלאש90

עוד בוואלה!

המנהלת עצרה את הגרלות המשחקים בשל העונש לבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

בבית"ר התבשרו על העניין דרך התקשורת והופתעו מאוד. הצוות המשפטי של בית"ר בדק ואומר כי לא ניתן להעמיד את הקבוצה לדין מחדש. הדבר היחיד שיכול לקרות לגישתם זה ערעור מצד ההתאחדות. כל עוד זה לא יקרה, העונש יישאר עם הקנס בגובה 70 אלף השקלים והפחתת שלוש נקודות על תנאי. למרות זאת, ימשיכו בבדיקות מול ההתאחדות בבוקר ואז יחליטו האם לערער.

בהתאחדות סבורים כי הערעור עדיין צריך להיות מוגש לבית הדין העליון, שיכול מצד אחד לבטל את העונש ומצד שני לאמץ את התקנון ולקבוע הפסד טכני שמשמעותו שלילת הגביע מבית"ר ולפיכך גם מניעת השתתפותה באירופה. במקרה כזה, ייפסק ניצחון לזכות מכבי נתניה שתהיה הנציגה השלישית במוקדמות הקונפרנס ליג.

רק אם ההחלטה הנוכחית תיוותר בעינה - הגביע של בית"ר אבל היא מורחקת מאירופה - אזי ישראל תאבד את הכרטיס ותישאר רק עם הפועל באר שבע ומכבי תל אביב במפעל השלישי בחשיבותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully