וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא בית הדין העליון: "הניסיון להלך עלינו אימים נועד לכישלון"

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 17:16

השופט (בדימוס) אמנון סטרשנוב גינה את התנהגות האוהדים וביקר את הפוליטיקאים שמנסים למנוע את הרחקת בית"ר מאירופה: "שיתרמו להרגעת הרוחות ולהנמכת הלהבות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

שעות לא פשוטות עוברות על דייני ההתאחדות לכדורגל, התובע עו"ד ניר רשף ונשיא בית הדין העליון השופט (בדימוס) אמנון סטרשנוב מאז שבית"ר ירושלים הורחקה מאירופה על ידי בית הדין. בתגובה להפגנות, המחאות והאיומים שהם סופגים, סטרשנוב פרסם הודעה שבה גינה נחרצות את חציית הגבולות והעביר ביקורת נוקבת גם על הפוליטיקאים שבחרו להשתתף בעליהום ודרשו לשנות את ההחלטה.

"הנני מבקש לגנות בכל תוקף את מסע ההתלהמות וההכפשות כלפי הדיינים של ביה"ד המשמעתי שליד ההתאחדות לכדורגל, בעקבות פסיקתם בעניין בית"ר ירושלים", כתב סטרשנוב, "ההשתלחות המילולית האלימה והבלתי מתקבלת על הדעת כלפי הדיינים, לרבות איומים בפגיעה בנפש, ראויה לכל גינוי. היא אינה תורמת במאומה לאווירה הספורטיבית במגרשי הכדורגל ומחוצה להם, ומהווה חציית קו אדום בוהק באלימות האוהדים, בפעם המי יודע כמה.

אמנון סטרשנוב נשיא בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בדיון על הורדת בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אמנון סטרשנוב נשיא בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בדיון על הורדת בית"ר ירושלים/קובי אליהו

"יתרה מזאת - להתנהגות בריונית ונלוזה שכזו, אין כל השפעה, לא על הדיינים בביה"ד המשמעתי ולא על הדיינים בביה"ד העליון. ניסיונם של אלה להלך אימים על מערכת אכיפת החוק בהתאחדות לכדורגל, המנסה בשארית כוחותיה לשמר סיכוי לספורט הוגן ותרבותי - לא יצלח ונועד לכישלון חרוץ", המשיך נשיא בית הדין העליון.

בכל הנוגע להודעות הפוליטיקאים, טען: "יש לדחות בכל תוקף גם את התערבותם של אישי ציבור ופוליטיקאים, תוך התקפות מיותרות על החלטות בתי הדין המשמעתי וניסיון להשפיע על פסיקת ביה"ד העליון. ייטיבו אותם אישי ציבור אם יחדלו מהתערבותם, הבלתי מקובלת ושאינה ראויה, בהליכים המשפטיים התלויים ועומדים בפני מוסדות השיפוט של ההתאחדות, ויתרמו להרגעת הרוחות ולהנמכת הלהבות. תנוח דעתם של כל אלה, כי בתי הדין ימשיכו לפעול עפ"י הוראות הדין, תקנוני ההתאחדות לכדורגל וצו מצפונם, ללא מורא וללא משוא פנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully