וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ריאלי": בארה"ב מנתחים את השמועות על קיירי ולברון בדאלאס

לפי "האתלטיק", מדובר באיתות של הרכז לראשי המאבריקס על הארכת חוזהו. כך או כך, דאלאס לא תצליח להרכיב חבילה שתפתה את LA

דיווח משונה למדי צץ אמש (שני) בארצות הברית, כשאחד העיתונאים הבכירים במדינה שאמס צ'ראניה טען כי קיירי אירווינג פנה ללברון ג'יימס, בניסיון לשכנע אותו לשחק בדאלאס בעונה הבאה.

זו לא הפעם הראשונה שהאפשרות של איחוד בין צמד הכוכבים שהביאו אליפות לקליבלנד ב-2016 עלתה על הפרק, אולם עד כה, שיתוף הפעולה הפוטנציאלי אמור היה לקרות בלוס אנג'לס. אירווינג הופך שחקן חופשי בקיץ הקרוב, וגם לפני כן, בפברואר האחרון, הוזכר כמועמד לעבור ללייקרס בטרייד, לפני שנחת בסופו של דבר בדאלאס. כעת, באופן תיאורטי, יוכל הרכז לעזוב את המאבס ולהצטרף לקבוצה מעיר המלאכים, שבאפשרותה לפנות 30-35 מיליון דולר בתקרת השכר למענו.

לברון עצמו כבר הביע רצון לראות את אירווינג בלוס אנג'לס, ואפילו התבטא בנושא באופן פומבי, אולם בסופו של דבר היתה זו דאלאס שהציעה לברוקלין את החבילה האטרקטיבית ביותר לפני סגירת חלון הטריידים. "העובדה שאירווינג מחזר אחר לברון מראה שהוא נוטה להאריך את חוזהו בדאלאס, שיכולה להציע לו הכי הרבה כסף", נכתב ב"אתלטיק".

עוד ב-NBA

סיום העונה המרשים והריצה הנאה בפלייאוף שינו דברים גם בלייקרס, כך נכתב. "כרגע, הם לא מעוניינים בקיירי", נכתב ב"אתלטיק", שם טענו כי האפשרות שלברון ינחת בדאלאס בקיץ הקרוב "לא ריאלית": "מבחינה לוגיסטית זה לא סביר, אף שטכנית זה אפשרי".

לברון כבר רמז על פרישה מכדורסל, אולם בארצות הברית מעריכים כי מדובר בטקטיקה בלבד - ניסיון ללחוץ על ראשי קבוצתו לחזק את הסגל לקראת העונה הבאה. "בהנחה שישחק בעונה הבאה", נכתב ב"אתלטיק", הדרך הקלה ביותר להביא את לברון לדאלאס תהיה בטרייד, אך למאבריקס אין נכסים שיפתו את הלייקרס. הם יזדקקו לחבילה גדולה יותר מטים הארדוויי ג'וניור, דאוויס ברטאנס, ג'וש גרין, ג'יידן הארדי והבחירה העשירית בדראפט. הלייקרס פשוט לא מעוניינים".

במקרה המאוד לא סביר שדאלאס תשים על השולחן את כוכבה הגדול לוקה דונצ'יץ' "אז כן, סביר להניח שהלייקרס יקשיבו. אבל חוץ מזה, הם לא מתכוונים לשלוח את לברון בטרייד לדאלאס. לברון יכול ללחוץ, אבל זה רק יוביל למאבקי כוח מסובכים. ללברון יש מערכת יחסים מצוינת עם ג'ייסון קיד והוא כבר התבטא בעבר על הערצתו לדונצ'יץ', אבל לא סביר שמהלך כזה יכול לצאת לפועל".

לפי "דאלאס מורנינג ניוז", אחת הסיבות שהמאבס היו להוטים לצרף את אירווינג במהלך העונה היתה הקשר הטוב שלו עם כוכבי הליגה: "יש לו היסטוריה מוכחת של צירוף כוכבים, כמו עם קווין דוראנט שעבר מגולדן סטייט לברוקלין. עם זאת, צירוף לברון נראה מאוד לא סביר - אף שלא בלתי אפשרי. סביר להניח שהכוונה של קיירי היא לאותת ללייקרס שהוא מתכוון להסכים להצעה שיש לו מדאלאס, ולא לקחת חוזה נמוך יותר בלייקרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully