וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן דנבר "מובך ומאוכזב" מהאפאטיות של שחקניו במשחק 2: "זה מדאיג"

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 10:13

מייקל מאלון לא הבין מה שוב קרה לשחקני הנאגטס ברבע הרביעי, ונתן נאום עצבני בחדר ההלבשה: "זה גמר ה-NBA, ואנחנו מדברים על מאמץ"

מאמן דנבר מייקל מאלון הודה שהוא "מובך" ו"מאוכזב" מחוסר המאמץ של שחקני הנאגטס הלילה (בין ראשון לשני) ומ"אי הופעה הגנתית" נוספת ברבע הרביעי, שאיפשרו למיאמי היט לנצח במשחק מספר 2 בגמר ה-NBA.

מאמן הנאגטס התקשה לקבל את העובדה שההיט קלעו ב- 68.8% מהשדה ובסך הכל חגגו עם 36 נקודות ברבע הרביעי כדי לנצח את משחק 2 בתוצאה 108:111 שהשוותה את הסדרה ל-1:1.

מייקל מאלון, מאמן דנבר נאגטס. Justin Edmond, GettyImages
הרבה תסכול במסע"ת. מאלון/GettyImages, Justin Edmond

"בואו נדבר על מאמץ", אמר מאלון על הבעיה הגדולה ביותר שמטרידה את דנבר במשחק 2. "זהו גמר ה-NBA. אנחנו מדברים על מאמץ. זה דאגה עצומה שלי. אתם בטח חשבתם שאני רק ממציא איזה עלילה אחרי משחק 1 כשאמרתי שאנחנו לא שיחקנו טוב. לא שיחקנו טוב.

"הלילה, החמישייה הפותחת שהתחילה את המשחק, זה היה 10:2 למיאמי. תחילת הרבע השלישי, הם קלעו 11 נקודות בקצת יותר משתי דקות. היו לנו חבר'ה על המגרש שאולי ריחמו על עצמם כי לא נכנסו להם הזריקות, או שהם חשבו שהם יכולים פשוט להפעיל או לכבות את זה. זאת לא העונה הרגילה, זאת לא העונה הרגילה. זה גמר ה-NBA. זה, בעיניי, ממש ממש מביך, מאכזב".

הנאגטס בזבזו ערב קליעה מצוין ו-41 נקודות של ניקולה יוקיץ'. אבל מיאמי הצליחה לעשות משהו שעבד (יחסית) ליריבים של הנאגטס בפלייאוף: לתת ליוקיץ' לקלוע אבל לנסות להוציא מהמשחק את חבריו לקבוצה. דנבר ירדה למאזן 3:0 כשיוקיץ' קולע 40 נקודות או יותר, והם במאזן 1:13 כאשר הסרבי קולע פחות מ-40 נקודות.

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. רויטרס
הלך קשה. יוקיץ'/רויטרס
ג'מאל מארי אחרי ההחטאה של הזריקה האחרונה בהפסד של דנבר מול מיאמי במשחק 2, ברקע המאמן מייקל מאלון. רויטרס
ג'מאל מארי אחרי ההחטאה של הזריקה האחרונה בהפסד של דנבר מול מיאמי במשחק 2, ברקע המאמן מייקל מאלון/רויטרס

בהשוואה למשחק 1, כשיוקיץ' רשם 10 אסיסטים אבל לקח רק שלוש זריקות עד המחצית, הפעם הסנטר היה אגרסיבי יותר בהתקפה. הוא קלע 18 נקודות ברבע השלישי, אבל מיאמי גרמה לו לעבוד קשה ולהזיע בשני צדי המגרש. "הם פשוט הכניסו אותנו לקצב שלהם", אמר יוקיץ'. "ולא רצינו לשחק ככה, והם כן רוצים, ברור. אבל אולי רק לשחק קצת יותר מהר יעזור לנו".

יוקיץ הסתדר בשלושת הרבעים הראשונים והעניק לנאגטס יתרון 75:83 בפתיחת הרבע הרביעי, אבל אז המשחק קיבל תפנית. דאנקן רובינסון, שהיה בלי נקודות בשלושת הרבעים הראשונים, קלע שמונה נקודות רצופות וגייב וינסנט הוסיף שלשה כדי לעניק למיאמי יתרון נקודה אחת.

"הם פתחו את הרבע הרביעי עם 2:13", אמר מאלון. "מבחינתי, המכונה התפרקה בפתיחת הרבע הרביעי ההוא. הם קיבלו כל מה שהם רצו, שלשות, לייאפים, וזה איפשר להם שוב להרגיע קצב בהתקפה שלהם, להאט את המשחק, והיה לנו קשה. היינו צריכים להגיע לעצירות -- ואז היה לנו קשה להשיג סלים בצד השני. ההגנה שלנו צריכה להיות הרבה יותר טובה. זה שני רבעים רביעיים, משחק 1 ומשחק 2, שבהם ההגנה שלנו ברבע הרביעי לא הייתה קיימת".

אחרי משחק 1, מאלון זעם על שחקניו שאפשרו למיאמי לקלוע ב-60% ולעשות 6 מ-12 מעבר לקשת ברבע הרביעי. אחרי משחק 2, מאלון עעס על פעולות הגנה רעות, עבירות על ג'אמפ-שוטרים וחוסר משמעת כללית מצד קבוצתו בדקות הסיום, בזמן שמיאמי קלעה 11 מ-16 ברבע הרביעי.

"מיאמי באה לכאן וגברה עלינו", אמר מאלון. "ואנחנו היינו, ללא ספק, עם המשחק הכי פחות ממושמע שלנו מבין 16 או 17 משחקי הפלייאוף. כל כך הרבה תקלות. הם ניצלו כל אחת מהתקלות שלנו וקלעו. ננסה להגיע לשם ולהחזיר את השליטה על זה. כדי להחזיר את היתרון הביתי, נצטרך לנצח במיאמי, עם מה שלא עשינו הלילה, משמעת".

הפורוורד הוותיק של דנבר ג'ף גרין הבין את התסכול של מאמנו והתקשה להבין איך הנאגטס יכלו להיות כל כך אדישים בהגנה. "זה הגמר, בנאדם," אמר גרין. "האנרגיה שלנו צריכה להיות טובה יותר. אנחנו לא יכולים לשחק כמו ששיחקנו, ואנחנו צריכים להיות טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully