וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג ביקש מראשי דאלאס לנסות לצרף את לברון ג'יימס

יתאחדו אחרי כשש שנים? בארצות הברית מדווחים שהכוכב, שצפוי להאריך חוזה בשורות המאבריקס, מנסה לצרף אליו ואת דונצ'יץ' גם את "המלך" שנכנס לשנתו האחרונה בלייקרס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6/ספורט1

לוס אנג'לס הפסידה לדנבר נאגטס בסוויפ בסדרת גמר המערב ומיד לאחר מכן החלו דיווחים על כך שלברון ג'יימס מתכוון לממש את חוזהו בעיר המלאכים גם בעונה הבאה, האחרונה בחוזהו, ושבכל מקרה אין בכוונתו לפרוש, אלא להמשיך לעונתו ה-21 ב-NBA. לפי הדיווחים הערב (שני), יש מי שמנסה למשוך את הכוכב אליו וזהו לא אחר מאשר קיירי אירווינג.

אירווינג, שהופך לשחקן חופשי הקיץ ועל פי הפרסומים יחתום על חוזה חדש בדאלאס לשלוש שנים עם אופציה להארכה בעונה נוספת, מנסה למשוך למאבריקס את ג'יימס, כך על פי העיתונאים שאמס צ'ארניה וכריס היינס. למעשה אירווינג מעוניין להתאחד עם ג'יימס כשש שנים אחרי ששיתפו פעולה בקליבלנד וזכו יחד באליפות ב-2016.

לטענתם, אירווינג בחן עם לברון ג'יימס את אפשרות שיצטרף אליו ואל לוקה דונצ'יץ' בדאלאס ובמקביל שוחח עם ראשי הפרנצ'ייז כדי לבדוק מה הם יכולים להציע כדי לאפשר טרייד שיאפשר לו ולדונצ'יץ' לשחק לצד ג'יימס. בשנה שעברה, על פי הדיווח של היינס, דאלאס בחנה אפשרות לצרף את ג'יימס, אך מהלכים שביצעה לייקרס בסמוך לדד-ליין הובילו לכך שהרעיון ירד מהפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully