וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מעריכים: קיירי אירווינג יחתום על חוזה חדש בדאלאס

המאבס צפויים להציע חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה רביעית, תמורת 210 מיליון דולר. גם דיאנדרה אייטון על הכוונת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

קיירי אירווינג יהפוך שחקן חופשי בקיץ הקרוב, אולם בארצות הברית מעריכים כי הוא יישאר בדאלאס גם בעונה הבאה - אף שהטרייד שהביא אותו למאבריקס לא ענה על ציפיות הקבוצה, שרק דעכה מאז הנחיתה את הרכז המפוקפק.

"שמעתי שהמאבריקס כבר לחצו יד עם קיירי עוד לפני הטרייד, והוא לא מתכוון להסכים לשום דבר פחות מחוזה מקסימום", צוטט מקור בארה"ב כאומר ל"בליצ'ר ריפורט". המאבס יוכלו להציע לאירווינג 272 מיליון דולר לחמש שנים, אך ספק אם יסתכנו ויעשו זאת. לפי אחד הסוכנים בליגה, "הוא יחזור לדאלאס בחוזה של שלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, כמו אורך החוזה של לוקה דונצ'יץ', תמורת 210 מיליון דולר".

עם זאת, לפי בריאן ווינדהורסט, גם לוס אנג'לס לייקרס בתמונה. "כדי לעשות זאת, הם יצטרכו להעיף ככל הנראה את רוב השחקנים שהגיעו במהלך העונה, כולל רוי האצ'ימורה", אמר פרשן ESPN. "יש גם אפשרויות של סיין & טרייד, אבל קיירי על הפרק. זה יאלץ אותו להסכים לפחות מחוזה מקסימום, ואני לא בטוח שהוא יסכים לזה, כי זו הסיבה שדרש לעזוב את ברוקלין, אבל זו אפשרות".

קיירי אירווינג, דאלאס מאבריקס. Thearon W. Henderson, GettyImages
הסיכום כבר הושג? אירווינג/GettyImages, Thearon W. Henderson
sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בהגרלת הלוטרי האחרונה, קיבלה דאלאס את הבחירה העשירית, ולא מן הנמנע שתעביר אותה בטרייד בניסיון להתחזק. לפי "בליצ'ר ריפורט", המאבס צפויים לחזר אחר דיאנדרה אייטון, שסיפק פלייאוף מאכזב מאוד בפיניקס: "הסאנס צריכים עומק, אני רואה אותם מנסים להשיג בחזרה את ג'בייל מגי, טים הארדוויי ג'וניור, ג'וש גרין ובחירה 10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully