וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפרקים: מיאמי הביסה את בוסטון 102:128 ועלתה ל-0:3 בגמר המזרח

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 6:46

ההיט חזרו הביתה ומחצו את הסלטיקס האומללים, כולל ריצת 7:28 ברבע השלישי שהשלימה את ההשפלה. גייב וינסנט נהנה משיא קריירה (29 נקודות), וגם גמר המזרח עשוי להיגמר בסוויפ היסטורי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

האם גם גמר המזרח בדרך לסוויפ? כמו שבוסטון נראתה הלילה (בין ראשון לשני), זה בהחלט נראה ככה. אחרי שני ניצחונות חוץ, מיאמי הביסה בבית את הסלטיקס 102:128 במשחק השלישי בסדרה, ועלתה ליתרון 0:3 מוחץ, שקשה לראות את הסלטיקס חוזרים ממנו. כידוע, אף קבוצה ב-NBA מעולם לא חזרה מפיגור 3:0 בפלייאוף, מיאמי במאזן 0:8 בסדרות שבהן הובילה ביתרון כזה, אבל מעבר לתוצאה היבשה בסדרה, נדמה שהסלטיקס כבר נשברו לחלוטין הלילה, בעוד מיאמי רק צוברת ביטסחון ומקבלת תרומה רחבה מכל השחקנים.

הלילה היה זה גייב וינסנט שבלט עם 29 נקודות ונהנה משיא קריירה, דאנקן רובינסון קלע 22 למדורגת 8 במזרח, קיילב מרטין קלע 18, ג'ימי באטלר סיים עם 16, באם אדבאיו קלע 13 ומקס סטרוס סיים גם הוא עם דאבל פיגרס כשתרם 10 משלו.

שחקן מיאמי היט גייב וינסנט קולע מעל בוסטון. Megan Briggs, GettyImages
שחקן מיאמי היט גייב וינסנט קולע מעל בוסטון/GettyImages, Megan Briggs
ג'ייסון טייטום, שחקן בוסטון סלטיקס, נעמר על ידי מיאמי. Megan Briggs, GettyImages
איפה אתה אדוני? טייטום/GettyImages, Megan Briggs

מנגד, ג'ייסון טייטום סיים עם 14 נקודות בלבד, ג'יילן בראון הוסיף 12 לסלסטיקס, שבשנה שעברה ניצחו שלוש פעמים במיאמי בדרך לניצחון בגמר המזרח, אבל השנה נראים פשוט שבורים, וברבע האחרון כבר המשחק שוחק על ידי המחליפים, עמוק מהספסל. הלילה הסלטיקס המפורקים סיימו את המשחק עם 11 מ-42 מהשלוש (26 אחוז), בעוד מיאמי נהנית מצליפות קלילות שהסתיימו ב-19 מ-35 מהשלוש (54 אחוז) ובסך הכל 46 מ-81 מהשדה, 57 אחוז.

משחק 4 יתקיים ביום שלישי בלילה במיאמי, כשההיט יוכלו להשלים בו 0:4 מוחץ, שכרגע נראה טבעי, אבל לפני תחילת הפלייאוף היה נתפס כסנסציה. מיאמי בקושי נכנסה לפלייאוף, אחר כך הייתה קרובה להדחה בפליי-אין - ובכל זאת הצליחה לנצח יריבות חזקות כמו המועמדת לאליפות מילווקי, בחמישה משחקים, לאחר מכן את הניקס בשישה, וכעת ההיט רחוקים משחק אחד מלהעיף בסוויפ את המדורגת ראשונה בוסטון.

אגב, המשחק הראשון של גמר ה-NBA אמור להיות ב-1 ביוני, כך שלפחות כרגע נראה שעומדת להיות פגרה די ארוכה ללא משחקים, על רקע העבודה שגם דנבר מוליכה 0:3 על הלייקרס בגמר המערב ותוכל להשלים ניצחון 0:4 הלילה. לא קרה אף פעם בתולדות ה-NBA ששתי סדרות גמר אזוריות נגמרות בסוויפ.

שחקני מיאמי  היט ג'ימי באטלר, באם אדבאיו, חוגגים ניצחון. Megan Briggs, GettyImages
ביי ביי. באטלר/GettyImages, Megan Briggs

מיאמי שלטה במשחק כבר מפתיחתו, הובילה ב-8 הפרש בסיום הרבע הראשון, וירדה להפסקה ביתרון 15, כשהוליכה 46:61. מרקוס סמארט עוד צימק ל-12 ונתן תקווה, אבל משם מיאמי יצאה לריצת 7:28 כדי לפתוח פער של 33 נקודות הפרש, 56:89, כשהקהל המקומי משתולל משמחה, ו-20,088 הצופים מבינים שהסיפור גמור. ובדיוק כמו שאל הורפורד סימן בהתרסה לספסל של מיאמי לקחת פסק זמן במהלך משחק 1, כשבוסטון פתחה יתרון בטוח - הלילה גם באטלר היה שם כדי לנקום ולסמן לספסל של הסלטיקס להזעיק פסק זמן ולסמן סופית: הסיפור גמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully