וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו דאנקן: פופוביץ' והספרס נכנסו ל"פרוייקט וומבניאמה" במלוא הכוח

המאמן קיבל אנרגיות מחודשות מהזכייה בלוטרי ומכין את הקרקע לוומבי בדיוק כפי שעשה עם טימי, פארקר וג'ינובילי כבר גויסו לחנוך אותו, ורק בארקלי מצנן את ההתלהבות: "בחור צעיר, דיברת על אליפות, אתה אפילו לא קרוב לפלייאוף"

ביצועיו של ויקטור וומבניאמה בצרפת/יוטיוב

דראפט ה-NBA ייערך בעוד יותר מחודש, אבל סן אנטוניו שזכתה בבחירה הראשונה ותבחר בוודאות בויקטור וומבניאמה, כבר מתניעה את פרוייקט ההשתלבות של הצרפתי הענק. לפי דיווחים בארצות הברית, הספרס כבר גיבשו תוכנית ראשונית שתסייע ל"וומבי" להתאקלם בקלות בקבוצה, ולשם כך הם מגייסים את כל התותחים הכבדים.

גרג פופוביץ' שעדיין לא האריך חוזה בקבוצה, צפוי לעשות בתקופה הקרובה ובארצות הברית טוענים שהזכייה של הספרס בלוטרי העניקה לו אנרגיות מחודשות, ושכעת הפרישה שלו כבר לא נראית קרובה במיוחד. לפי מארק סטיין, פחות מ-24 שעות אחרי הלוטרי פופוביץ' כבר הזמין טיסה לפריז, שם הוא צפוי לערוך סבב מפגשי היכרות עם סביבתו הקרובה של וומבניאמה.

מדובר בביקור יוצא דופן מבחינת פופוביץ', שמחזיר אותו 26 שנים אחורה, כשהמריא לאיי הבתולה לקראת דראפט 1997 כדי לפגוש לראשונה את מי שהפך לימים לגדול שחקני סן אנטוניו בכל הזמנים, טים דאנקן.

שחקן לבלואה מטרופוליטנס ויקטור וומבניאמה. Catherine Steenkeste, GettyImages
כבר מקבל את הדאנקן טריטמנט. וומבי/GettyImages, Catherine Steenkeste

כמו כן, לפי מארק שטיין, סן אנטוניו תקיף את וומבניאמה בשורה של מנטורים וחונכים מוכרים למדי. דאנקן עצמו יהיה חלק מהאנשים שיסייעו לוומבניאמה להשתלב ב-NBA, וגם טוני פארקר (שגייס אותו לוילרבאן בעבר) ומאנו ג'ינובילי יהיו חלק מצוות החניכה.

ההייפ סביב וומבניאמה עצום, ובליל הלוטרי אמר אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN ש"הוא הכישרון הכי גדול שהגיע ל-NBA מאז לברון ג'יימס, ייתכן שהוא אפילו היה מוכשר ממנו בגיל 19". אבל הכתרים שכבר קושרים לסנטר הצרפתי, נראים מוקדמים מדי לצ'ארלס בארקלי, שמצנן את ההתלהבות.

"כל ההייפ הזה חסר משמעות. ברגע שהוא יגיע ל-NBA וידרוך על הפרקט לראשונה, המילים האלה יהיו ריקות מתוכן", אמר בארקלי אתמול, והתייחס לאמירה של וומבניאמה עצמו, שאמר ש"אני מצפה לזכות באליפות כמה שיותר מהר".

"צר לי להודיע לך, בחור צעיר, אבל הספרס אפילו לא קרובים לזכות באליפות. למעשה, כנראה שהם אפילו לא קרובים להגיע לפלייאוף. ייתכן שהם יהיו רק הקבוצה השלישית הכי טובה בטקסס! אז אני מציע לכולם להירגע. נחכה ונראה כמה טוב הוא יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully