וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מקרי שישראל הדיחה את ברזיל": אורוגוואי לא מקלה ראש

החלוץ התמוגג מההעפלה של הסלסטה לחצי גמר המונדיאליטו, שייערך ביום חמישי ב-20:30 שעון ישראל, השחקנים לא מזלזלים: "היריבה קבוצה מעולה". הכירו את כוכבי אורוגוואי

תקציר: אורוגוואי גוברת 0:2 על ארה"ב במונדיאליטו ועולה לחצי הגמר מול נבחרת ישראל/ספורט1

נבחרת ישראל עד גיל 20 התבשרה הלילה (בין ראשון לשני) על יריבתה בחצי גמר המונדיאליטו - אורוגוואי החזקה, שמציגה כהרגלה בקודש כדורגל לוחמני, קשוח ויעיל. הסלסטה עלו לחצי הגמר שייערך ביום חמישי ב-20:30 בלה פלטה, אחרי ניצחון 0:2 מרשים על נבחרת ארצות הברית, שהייתה בלתי מנוצחת ולא ספגה עד המפגש איתם ברבע הגמר.

נבחרת אורוגוואי הגיעה פעמיים לגמר הטורניר - ב-1997 וב-2013, אך בשני המקרים הפסידה וב-2017 סיימה במקום הרביעי. אלופת הקופה אמריקה עד גיל 20 ב-2017 פתחה טוב את הטורניר הנוכחי עם 0:4 קליל על עיראק, אך הפסד 3:2 לאנגליה סיבך אותה לפני 0:1 על תוניסיה שהבטיח עלייה לשמינית הגמר.

אנדרסון דוארטה, נבחרת אורוגוואי. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
האס בשלבי הכרעה. אנדרסון דוארטה/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

בסיבוב הבא אורוגוואי התקשתה במשחק עצבני מול גמביה עם כרטיס אדום לכל צד, אולם שער ניצחון של אנדרסון דוארטה העניק לנבחרת הדרום אמריקאית את הכרטיס והמפגש מול ארצות הברית ברבע הגמר. דוארטה אף כבש במשחק הלילה נגד ארצות הברית, ומסתמן כאס של הנבחרת בשלבי ההכרעה. שני הקשרים - פרנקו גונזאלס בן ה-18 ומתיאס אבאלדו בן ה-19 - הם הבולטים בנבחרת התכולה בטורניר עם 2 שערים ובישול לכל אחד.

מדובר בנבחרת נטולת כוכבים גדולים, עם שני שחקנים בלבד שמשחקים מחוץ לאורוגוואי.

זוהי היריבה הדרום אמריקאית השלישית של ישראל בטורניר, אחרי שקודם לכן גברה על ברזיל והפסידה באופן דרמטי לקולומביה.

עוד בוואלה!

היריבה הבאה: אורוגוואי ניצחה 0:2 את ארה"ב ועלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה

עוד על הסנסציה במונדיאליטו

שחקני נבחרת אורוגוואי עד גיל 20 חוגגים. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
לא מזלזלים. אורוגוואי חוגגת/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

כך או כך, באורוגוואי נרשמת התלהבות גדולה מההישג של הנבחרת, והתחושות אולי לא משתוות לטירוף שמורגש בישראל, אבל בהחלט מדובר בסיפור בקנה מידה גדול. לואיס סוארס שצפה במשחק מביתו, צייץ אחרי המשחק הלילה: "כמה כיף להיות אורוגוואי! אני גאה בכם, ילדים".

השחקנים מאושרים מההישג, אבל כבר מסתכלים קדימה לעבר האתגר הבא. "נתקדם צעד אחרי צעד. נשחק חזק עד סוף הטורניר, נילחם בכל הכוח, את זה אני מבטיח", אמר הקשר איגנסיו סוסה, והזהיר: "אנחנו חייבים להתחיל לחשוב על חצי הגמר. לישראל יש נבחרת מצוינת שלא הדיחה את ברזיל במקריות. נתכונן היטב למשחק ונעשה כל מאמץ לעלות לגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully