וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבה הבאה: אורוגוואי ניצחה 0:2 את ארה"ב ועלתה לחצי הגמר

שערים של אנדרסון דוארטה (21) וג'וש ווינדר (56, עצמי) העניקו לסלסטה מקום בחצי הגמר לראשונה מ-2017. המשחק בחמישי ב-20:30

תקציר: אורוגוואי גוברת 0:2 על ארה"ב במונדיאליטו ועולה לחצי הגמר מול נבחרת ישראל/ספורט1

אורוגוואי ממתינה לנבחרת ישראל עד גיל 20 בחצי גמר המונדיאליטו - כך נקבע הלילה (בין ראשון לשני) אחרי הניצחון 0:2 של הסלסטה על ארצות הברית. משחק חצי הגמר יתקיים ביום חמישי ב-20:30 בלה פלאטה, וישראל תנסה להמשיך את מסע הקסם מול החבורה הדרום אמריקאית הקשוחה, שעצרה את האמריקאים שנראו פייבוריטים.

אורוגוואי עלתה ליתרון בדקה ה-21, כשחואן קרוס הגביה לאנדרסון דוארטה שכבש מתוך הרחבה את שער החובה הראשון של נבחרת ארצות הברית בטורניר. ארצות הברית ערכה חילופים והפעילה לחץ במחצית השנייה בניסיון להשיג את שער השוויון, אבל שער עצמי של ג'וש ווינדר בדקה ה-56 חרץ סופית את גורלה, ומשם כבר לא הייתה לה דרך חזרה.

שחקני נבחרת אורוגוואי עד גיל 20 חוגגים. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
שוב בחצי הגמר. אורוגוואי/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

עבור אורוגוואי מדובר בהעפלה שנייה לגמר הטורניר, אחרי שעשתה זאת בפעם האחרונה ב-2013. ב-2017 היא הגיעה לחצי הגמר. היא הפסידה 3:2 לאנגליה בשלב הבתים, אבל פרט לכך ניצחה את עיראק וטוניסיה ובשמינית הגמר גברה על גמביה.

עוד קודם לכן נערך הערב רבע הגמר השלישי בין דרום קוריאה לניגריה, בסיומו האסייאתים עלו לשלב ארבע האחרונות ושם הם יפגשו את איטליה החזקה. אחרי 90 דקות ללא שערים המשחק הלך להארכה וחמש דקות מתחילתה שחקן ההגנה צ'וי סוק-היון נגח את השער היחיד במשחק והעניק 0:1 לנבחרתו. נזכיר כי במונדיאליטו הקודם ב-2019 נעצרו הקוריאנים רק בגמר והם רחוקים שני ניצחונות מהיסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully