וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א דורשת להגדיר הדרבי כ"מצב חירום", ולא להעביר כרטיסים

4.6.2023 / 13:34

הצהובים פנו לאיגוד ולמנהלת ולא רוצים להכניס 1,500 אוהדים של הפועל ת"א למשחק 1 בגמר, אף שהתקנון מחייב אותם לעשות כן. היריבה מאיימת לא להופיע במקרה כזה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

בפעם השנייה העונה, מכבי תל אביב דורשת לא להעביר את כמות הכרטיסים שהיא מחויבת על פי תקנון מנהלת הליגה להפועל תל אביב. לאחר שיריבתם העירונית הבטיחה את מקומה בסדרת גמר הפלייאוף, הצהובים פנו היום (ראשון) במכתב לאיגוד הכדורסל ולמנהלת הליגה בבקשה להפעיל סעיף של "מצב חירום" שיאפשר להם לא להעביר את 1,500 הכרטיסים שמיועדים לאוהדי הפועל תל אביב.

בנוסף, במועדון ביקשו מהאיגוד להעלות לסדר היום בישיבת ההנהלה שתתקיים מחר את החלת ההגדרה של "מצב החירום" על המשחק.

הסיבה שיש להפעיל את אותו סעיף, כך לדברי מכבי תל אביב, היא השלכת האבוקות על ידי הקהל האדום בדרבי שנערך לפני שלושה שבועות בטרם התחיל הפלייאוף, ועבירה דומה שביצעו אוהדי הפועל חולון במשחק הראשון בסדרת חצי הגמר, שגרמה נזק לרשת שהותקנה ביציעים שאותם מאכלס קהל החוץ ביד אליהו.

קהל הפועל תל אביב. דני מרון
קהל הפועל תל אביב/דני מרון
אוהדי הפועל חולון. דני מרון
אוהדי הפועל חולון/דני מרון

עוד כדורסל

במנהלת ובאיגוד קיבלו את המכתב של מכבי תל אביב ונכון לעכשיו לא נקבעה פגישה, כאשר במקביל לא הועברו כרטיסים מטעם מכבי להפועל, שממתינה להתפתחויות. בהפועל תל אביב כבר סיפרו אמש ביציאה מהיכל קבוצת שלמה כי במקרה שמכבי תל אביב תחשוב לא להעביר כרטיסים לדרבי, הם לא יופיעו למשחק.

גם בדרבי הראשון של העונה ביקשו הצהובים לא להעביר כרטיסים לאדומים, אך אלה פנו אז לבית הדין של איגוד הכדורסל כדי להפעיל סעיף בתקנון שמורה על ניצחון טכני במקרה של אי עמידה בתנאים. בסופו של דבר, לאחר התדיינות בין הצדדים בהתערבות מנהלת הליגה, העבירה מכבי תל אביב את כל הכרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully