וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואתם רוקדים: צפו בביצועי כוכבי נבחרת ברזיל עד גיל 20

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 9:01

אחד נרכש על ידי צ'לסי, אחד מועמד למנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן ואחר כבר חוזר על ידי ריאל מדריד. הכירו את הכישרונות שיפגשו את נבחרת ישראל ביום שבת, ברבע גמר המונדיאליטו

תקציר: ברזיל - תוניסיה 1:4 (שמינית גמר מונדיאליטו)/ספורט1

נבחרת ישראל עד גיל 20 תפגוש ביום שבת הקרוב (20:30) את נבחרת ברזיל הגדולה ברבע גמר המונדיאליטו. החבורה הקסומה של אופיר חיים תקווה לספק סנסציה של ממש מול אחת הפייבוריטיות לזכייה, והפעם, בניגוד ליריבות הקודמות, מחכה לה חבורה נוצצת, מוכשרת, עם כוכבים שמוזכרים כמועמדים לקבוצות הגדולות באירופה. הנה היכרות עם חלק מהם.

אנדריי סנטוס

היהלום של ואסקו דה גמה כבר נרכש על ידי צ'לסי ב-20 מיליון יורו ונחשב לשם הכי גדול בטורניר. הקשר בן ה-19 הצטיין בזכייה בקופה אמריקה לנבחרות צעירות עם שישה כיבושים ויש לו גם הופעה אחת במדי ברזיל הבוגרת, כשעלה כמחליף בהפסד 2:1 למרוקו.

מרכוס לאונרדו

חלוץ סנטוס כבש 31 שערים בקבוצה הבוגרת, זכה להשוואות לניימאר ובטורניר הנוכחי יש לו ארבעה כיבושים. היכולת הזו גרמה לשלל קבוצות ברחבת אירופה ללטוש עיניים, וביניהן מנצ'סטר יונייטד, פריז סן ז'רמן, ארסנל, ניוקאסל ו-ווסטהאם.

מרקיניוס

שחקן הכנף של סאו פאולו נרכש על ידי ארסנל תמורת 7 מיליון יורו בקיץ שעבר, ואת העונה החולפת העביר כמושאל בנוריץ', בשורותיה סיפק שישה שערים וארבעה בישולים בצ'מפיונשיפ. עוד לפני עסקת ההשאלה, הספיק לרשום הופעת בכורה בשורות התותחנים, כשסיפק שער ובישול בליגה האירופית מול ציריך.

מתאוס מרטינס

שחקן כנף נרכש על ידי אודינזה ב-6 מיליון יורו בינואר האחרון, ומיד הושאל לווטפורד. הוא כבש שני שערים בטורניר הזה, שניהם בתוספת הזמן - פעם מול טוניסיה, ופעם מול הרפובליקה הדומיניקנית.

סאביו

טרואה הצרפתית שילמה לאתלטיקו מיניירו 6.5 מיליון יורו עליו בקיץ 2022, ומיד השאילה אותו לפ.ס.וו. בשורות קבוצת הפאר ההולנדית רשם שש הופעות, לצד מספר משחקים אחרים בקבוצת הנוער של המועדון.

מתאוס נסימנטו

שחקן ההתקפה בן ה-19 כבש שמונה שערים בקבוצה הבוגרת של בוטאפוגו וזכה לכבוד האולטימטיבי בקיץ שעבר, אז דווח שריאל מדריד לוטשת עיניים לכיוונו ותנסה לצרפו. גם צ'לסי מביעה עניין.

ג'ובאני

חלוץ פלמייראס כבש שער אחד בלבד עד כה בטורניר, מול הרפובליקה הדומיניקנית, אך הניצוצות שהראה בברזיל גרמו לניוקאסל ונוטינגהאם פורסט לנסות לצרפו בעונה החולפת.

נבחרת ברזיל במונדיאליטו עד כה

הפסד 3:2 לאיטליה (שלב הבתים)
ניצחון 0:6 על הרפובליקה הדומינקנית (שלב הבתים)
ניצחון 0:2 על ניגריה (שלב הבתים)
ניצחון 1:4 על תוניסיה (שמינית הגמר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully