וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעה יריבת ישראל במונדיאליטו: צפו בברזיל מביסה 1:4 את תוניסיה

אתגר קשה מאוד מצפה לאופיר חיים ושחקניו ברבע גמר אליפות העולם עד גיל 20: הברזילאים הלוהטים השיגו ניצחון שלישי רצוף, בזכות מחצית ראשונה מרשימה

תקציר: ברזיל - תוניסיה 1:4 (שמינית גמר מונדיאליטו)/ספורט1

נקבעה היריבה של נבחרת ישראל באליפות העולם עד גיל 20 בארגנטינה: ברזיל גברה הערב (רביעי) 1:4 על תוניסיה במשחק שלה בשמינית גמר המונדיאליטו, והיא תפגוש את ישראל ברבע הגמר, באתגר קשה מאוד עבור אופיר חיים ושחקניו.

מרכוס לאונרדו נבחרת הנוער של ברזיל חוגג. GettyImages
מרכוס לאונרדו נבחרת הנוער של ברזיל חוגג/GettyImages

ברזיל פתחה את הטורניר עם הפסד לאיטליה, במשחק שבו נקלעה לפיגור 3:0 מהיר וצימקה ל-3:2, אבל מאז רשמה שלושה ניצחונות רצופים ונראה שהיא נכנסת לקצב: הם גברו על ניגריה 0:2, הביסו 0:6 את הרפובליקה הדומיניקנית, והערב כאמור ניצחו את התוניסאים בצורה מרשימה.

תוניסיה העפילה בקושי לשמינית הגמר, עם שני הפסדים וניצחון בודד על עיראק, ולצערה במחצית הראשונה לא הצליחה להוות יריבה שווה לברזילאים, שכבשו שני שערים ועלו ל-0:2 בזכות שליטה מוחלטת בשדה.

עם זאת, מעט לפני ההפסקה ברזיל איבדה שחקן בכרטיס אדום, נותרה בעשרה שחקנים, נלחצה לאחור, אבל הצליחה לשמור על שער נקי. בתוסםת הזמן הברזילאים אף הצליחו לכבוש שני שערים נוספים, ולהשלים תבוסה. תוניסיה רק צימקה ממש לפני שריקת הסיום.

כעת נבחרת ישראל תקווה להמשיך את המסע הקסום שלה מול יריבה חזקה, שללא ספק תהיה הפייבוריטית, אבל השחקנים של אופיר חיים כבר הוכיחו בטורניר הזה ובטורנירים הקודמים שיש להם אופי מיוחד, בלתי שביר, ולעולם אי אפשר להספיד אותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנדרה סנטוס שחקן נבחרת ברזיל חוגג. GettyImages
מוכן לישראל? אנדריי חוגג/GettyImages

מהלך המשחק

10 - גול! איבוד כדור בהגנה של תוניסיה גרמה להכשלה של השוער שהביאה לפנדל. מרכוס לאונרדו בעט פנימה מהנקודה הלבנה, וקבע 0:1 לברזיל.

31- גול! אנדריי קיבל כדור עומק ברחבה, ושיחרר בעיטה חדה לפינה, שהעלתה את ברזיל ל-0:2 קל.

41 - כרטיס אדום. ברזיל נותרה ב-10 שחקנים, אחרי שהבלם רוברט רנאן (זניט סנט פטרסבורג) הכשיל את החלוץ התוניסאי בדרכו לשער.

77 - שער נפסל לתוניסיה בגלל החלטה שנויה במחלוקת. ראקי אוואני קיבל כדור ברחבה, ובבעיטת יעף מצוינת כבש, אבל השער נבדק על ידי שופטי המסך, שהחליטו שנגע ביד בהשתלטות על הכדור.

90+1 - גול! תוניסיה ניסתה ללחוץ, ברזיל יצאה להתקפה מתפרצת, ומתאוס מרטינס הצליח להכניע באלגנטיות את השוער התונסאי, כדי לקבוע 0:3 לצהובים.

90+10 - גול! אנדריי סנטוס השלים צמד בזכות עוד פיניש מרשים, אחרי עוד מתפרצת, והעלה את ברזיל ל-0:4 גדול.

90+13 - גול! תוניסיה הצליחה לצמק ל-4:1 אחרי ערבובייה ברחבה, וחגגה את שער הכבוד, שלא מנע את ההדחה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully