וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל לא מתרשמים מישראל? "יהיה קשה, אבל אנחנו משתפרים"

מאמן ברזיל אמר ביבשושיות ש"יהיה קשה" ברבע גמר המונדיאליטו מול ישראל, אבל בתקשורת לא הרחיבו על היריבה: "הכל תלוי בנו"

תקציר: ברזיל - תוניסיה 1:4 (שמינית גמר מונדיאליטו)/ספורט1

נבחרת ברזיל מסופקת אחרי הניצחון 1:4 על תוניסיה בשמינית גמר המונדיאליטו אמש (רביעי), שסידר לברזילאים מפגש מול נבחרת ישראל באליפות העולם עד גיל 20 שנערכת בארגנטינה. המשחק ייערך באצטדיון בסן חואן, בשבת, בשעה 20:30 שעון ישראל (כאן11).

ברזיל הוליכה 0:2 ונראתה בשליטה, אבל איבדה שחקן שהורחק, ודי נלחצה במחצית השנייה לאחור מול תוניסיה החלשה. למרות זאת, היא הצליחה לכבוש עוד שני שערים מצוינים בתוספת הזמן, ולהפוך משחק קשה לתבוסה מרשימה.

אחרי המשחק, בתקשורת הברזילאית לא הייתה שוןם התייחסות ליריבה הבאה, ישראל האלמונית, ורק נכתב בצורה יבשה על זהות היריבה, ועל מי גברה בשמינית הגמר.

אנדרה סנטוס שחקן נבחרת ברזיל חוגג. GettyImages
ספק אם הוא שמע על חלאילי וחבריו. סנטוס חוגג שער/GettyImages
מתאוס מרטין חוגג עם שחקני נבחרת ברזיל. GettyImages
מלאי ביטחון. ברזיל צוהלת/GettyImages

מאמן ברזיל רמון מנזס מרוצה מהניצחון ומלא ביטחון: "בהתחלה שלטנו, וטבעי שאחרי שהרחיקו לנו שחקן הדברים השתנו. אתה קצת נלחץ לאחור, וגם ככה קשה לשחק בלחץ הזה. אבל היינו מוכנים, והצגנו יכולת מאוזנת".

לטענתו, "גולת הכותרת של הנבחרת הזאת היא האחדות, וזה משהו שמאוד מספק אותי. אתה לא מנצח משחק עם 11 שחקנים, אתה מנצח כקבוצה".

לפני 32 שנה הוא שיחק במדי נבחרת ברזיל במונדיאליטו, והפסיד בגמר לפורטוגל בפנדלים ב-1991. "התחושות הן אותו דבר, ואנחנו מנסים להעביר להם את הביטחון", אמר. ומה יהיה מול ישראל? "כל משחק הוא קשה, אבל הדברים תלויים בנו", אמר המאמן לקראת רבע הגמר, "אבל מה שמעודד זה שאנחנו מתקדמים ומשתפרים ממשחק למשחק, ומתחברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully