וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ולקאניס מועמד לצוות של הפועל ת"א, עבד תחת ג'ון ואנט סחיפ

1.6.2023 / 10:32

עוזר מאמן נבחרת יוון בשנים 2019-2021 עשוי להגיע למתחם חודורוב, ייתכן שתחת המאמן ההולנדי. עלייה בסעיפי השחרור של למקין וקנצפולסקי, עדיין יוכלו להשתחרר בפחות ממיליון יורו

שחקני נבחרת ישראל חוגגים העפלה לרבע גמר המונדיאליטו/צילום: עמוד האינסטגרם של ההתאחדות לכדורגל

הצלחת הנבחרת עד גיל 20 של ישראל במונדיאליטו מביאה להתעניינות מוגברת בשחקני הסגל של אופיר חיים, בעיקר של סקאוטים מחו"ל. להפועל תל אביב יש חמישה נציגים בסגל שהגיע לרבע הגמר, והם סתיו למקין, אור ישראלוב, אל ים קנצפולסקי, רן בנימין ועומר סניור.

לעומר סניור אין סעיף שחרור בחוזהו, אך לארבעת האחרים יש. בניגוד למקרה שי אליאס בקיץ האחרון, שהיה בעל חוזה ישן, סעיפי השחרור של כל הארבעה הם לקבוצות מחו"ל בלבד.

סתיו למקין ואל ים קנצפולסקי שחתמו בקיץ שעבר היו בעלי סעיף שחרור של 750 אלף יורו, שהחל מהבוקר, ה-1 ליוני, קופץ ל-850 אלף, כאשר בקיץ הבא הסכום יגדל. אור ישראלוב, הצעיר ביותר בחבורה שחתם על חוזה, ורן בנימין, עומדים על סעיפי שחרור של מיליון עד 1.5 מיליון יורו, שמשתנה בהתאם לכל קיץ.

הפערים הם לא משמעותיים בין השחקנים, היות והשחקנים בעלי סעיף השחרור הגבוהים ביותר מחזיקים באחוזים בכרטיסיהם.

שחקן נבחרת הנוער של ישראל, עומר סניור. ההתאחדות לכדורגל, GettyImages
היחיד שלא מחזיק בסעיף שחרור. סניור/GettyImages, ההתאחדות לכדורגל

עוד בהפועל תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חשוב לציין כי הגישה של הרוכשים האמריקאים היא למכור שחקנים לחו"ל בלבד אם וכאשר, אך ללא קשר, הצעירים הללו אמורים להמשיך ולהיות משמעותיים בקבוצה בעונה הבאה, כאשר בתכנית העבודה צפויים להיכלל לפחות עשרה שחקנים צעירים בסגל באופן קבוע.

בעניין נוסף, המועדון שלח אתמול (רביעי) להרוויה איליץ' מייל על פיו סעיף בחוזהו מאפשר למועדון להשתחרר ממנו הקיץ. השחקן הופתע מהסעיף ולא הכיר אותו, אך במועדון טוענים כי חוקית הם אינם מחוייבים לחוזהו בעונה הבאה.

המאמן האוסטרלי מייקל ולקאניס. Perry van de Leuvert/BSR Agency, GettyImages
יצטרף לצוות? ולקאניס/GettyImages, Perry van de Leuvert/BSR Agency

מייקל ולקאניס האוסטרלי מועמד להצטרף לצוות המקצועי של הפועל תל אביב. ולקאניס בן ה-48 שימש בעונה שעברה כמאמן זמני אופן הבלגית ובעבר גם עמד על הקווים של מלבורן סיטי לתקופה קצרה. את רוב הקריירה העביר כעוזר מאמן. הוא עבד תחת ג'ון ואנט סחיפ ההולנדי במלבורן סיטי, זוולה ההולנדית ונבחרת יוון בשנים 2019-2021. אם יגיע, ייתכן וזה יקרה תחת המאמן ההולנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully