וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים החדשים של הפועל ת"א: "עסוקים בהשקעה במודרניזציה של המועדון"

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 20:20

יום לפני כניסתם הרשמית, הרוכשים האמריקאים של הפועל תל אביב במסר לקהל: "מכוונים להיות קבוצה שתשחק כדורגל התקפי ומרגש, מתחילים עידן חדש של הצלחה לאורך זמן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

קבוצת הרוכשים האמריקאים בראשות האחים מינצברג תיכנס מחר (חמישי) רשמית לניהול הפועל תל אביב, כאשר לקראת כניסתם העבירו היום הבעלים הודעה לאוהדים, בהם פירטו על הכוונות והתקוות שלהם לעתיד.

הבעלים ימנו בקרוב מאמן, כאשר בגזרת הסגל בשלב הזה דן איינבינדר חתם לעונה נוספת, מומשה האופציה על יהב גורפינקל, הוחתם גיא סאלם ששיחק בבני יהודה בעונה שעברה, אמיליו זובאס חתם לעונה נוספת, ומתקיימות שיחות אם א.א.ל לרנקה בניסיון להגיע להבנות על סכום הפיצוי עבור שיחרורו של עמרי אלטמן, שסיכם את תנאיו במועדון לשלוש שנים. במועדון יצרפו זרים בעמדת הבלם, הקשר והכנף, כאשר בשלב זה חתומים במועדון שלושה זרים - זובאס, אוז'בולט ואיליץ', שלגבי הקרואטי עדיין אין החלטה אם יישאר.

לירן מוכתר דייוויד מינצברג הפועל תל אביב. דני מרון
הרבה כוונות טובות. הבעלים החדשים/דני מרון

תוכן המכתב במלואו

"לפני כמה חודשים נפגשנו לראשונה עם מועדון הפועל תל אביב, וכבר לאחר זמן קצר הבנו את הייחודיות שלו. גילינו אוהדים נהדרים, נאמנים, מלאי תשוקה ומחויבים לערכים, מקבלים בברכה אנשים מכל הדתות והתרבויות. הצוות שלנו נרגש וחש כבוד רב להיות חלק מהמסורת של מועדון כזה.

"מחר, ב-1 ביוני, קבוצת המשקיעים שלנו תקבל שליטה רשמית במועדון. בחודשים האחרונים ובתקופת המעבר שמנו דגש על בנייה של צוות אנשים שיובילו את המאמץ, שילוב בין הצוות הקיים שעובד במועדון שנים רבות, יחד עם בעלי תפקידים חדשים המבינים את החזון שלנו ואת ערכי המועדון - ומביאים איתם תובנות, כישורים ויכולות.

אלמנט חשוב נוסף שעסקנו בו בתקופת המעבר הוא תכנון והוצאה לפועל של חגיגות 100 השנה למועדון. לציון מאורע זה, אנו משתתפים בכמה אירועים במהלך הקיץ, כולל טורניר ה-TST 7X7 שיחל מחר בארה"ב, בו ישתתף הבלם האגדי של המועדון דגלאס דה סילבה. כמו כן, המועדון ישחק מול היריבה הגרמנית סט. פאולי, שאוהדיה חולקים קשר מיוחד עם אוהדינו. ולבסוף, נחגוג את 100 שנות המועדון בטקס חגיגי ומשחק ידידות מול לגאנס הספרדית ב-15 לחודש יולי באצטדיון בלומפילד.

לצד החגיגות וציון הישגי העבר, פנינו אל העתיד. חן סול, ראש מחלקת הכדורגל, עובד באינטנסיביות לייצר לקבוצה זהות מקצועית על המגרש ומחוץ לה, כזו שאתם אוהדי הפועל יוכלו להתגאות בה. אנו מכוונים להיות קבוצה שתשחק כדורגל התקפי ומרגש, וגם אחת כזו שבה השחקנים נותנים את הכל על המגרש בזמן שסמל המועדון מעטר את חולצתם. השחקנים של הפועל ניזונים מהאנרגיה שמעניק להם הקהל ואנו מקווים לקבל מכם תמיכה מאסיבית לאורך כל העונה.

"אנו מתחילים עידן חדש של הצלחה לאורך זמן, תוך שאיפה להציג כדורגל יפה לעין. אנו פועלים לבניית קבוצה שתבוסס על יסודות יציבים, וזאת באמצעות הטמעת כלי סקאוטינג ואנליזה, טכנולוגיה, והבנה עמוקה של עולם הכדורגל המקומי והגלובלי. כמו כן, אנו עסוקים בהשקעה במודרניזציה של המועדון, בשביל שתוכלו להיות מחוברים למועדון לאורך השנה. כך לדוגמה, פודקאסט המועדון החדש הגיע למקום ה-2 בהיקף ההאזנות בספוטיפיי בישראל כבר בשבוע הבכורה שלו. אנו נמשיך לייצר הצעות ערך דומות עבורכם כדי שתהיו מחוברים ומיודעים ככל הניתן.

"חשוב לנו שתדעו כי עקרון אחד מוביל אותנו בכל הפעולות שלנו: בניית ארגון יציב ובר קיימא שיצליח לאורך שנים רבות ויישאר נאמן למסורת ולערכים שהופכים את הפועל תל אביב למועדון כה מיוחד. נעשה זאת תוך כדי שמירת האוהדים בלב העשייה של המועדון. אתם המפתח לכל החזון הזה - ואנו נושאים עינינו לקראת עתיד מוצלח ומשותף.

"לסיום, רצינו לברך את השחקנים של המועדון ויתר נבחרת הנוער המדהימה על ההעפלה לרבע גמר אליפות העולם לנוער בארגנטינה - ולאחל להם הצלחה בהמשך הטורניר. אנחנו נפעמים מהרוח והנחישות שלכם ונמשיך לעודד אתכם מרחוק בזמן שאתם ממשיכים לגרום לנו ולמדינה שלמה גאווה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully