וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד אמסלם הגיע לישיבת הממשלה עם צעיף בית"ר: "לקחנו את האליפות"

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 12:31

השר לשיתוף פעולה אזורי נשמע מעט מבולבל אחרי הזכייה בגביע המדינה: "לקחנו את האליפות, העברנו את התקציב, עכשיו ברוך השם הכל בסדר"

אחרי ההענקה בבית הנשיא: אוהדי בית"ר ירושלים חוגגים את הזכייה/עריכה: טל וייסמן, צילום: אבי רוקח

הניצחון הגדול של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה בגמר גביע המדינה הביא איתו שלל ברכות מצד פוליטיקאים ישראלים, והיום (ראשון) הגיע תורו של דוד אמסלם. השר לשיתוף פעולה אזורי הגיע לישיבת הממשלה עם צעיף של הצהובים-שחורים, ונשמע מעט מבולבל בנוגע להישג אותה רשמה הקבוצה מהבירה: "לקחנו את האליפות, העברנו את התקציב, עכשיו ברוך השם הכל בסדר", אמר.

עוד בבית"ר ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

על אף התפרעות האוהדים לאחר הזכייה, בית"ר זכתה לתמיכה גדולה מצד הממשלה. "אני רוצה לספר לכם שאתמול קרו שני דברים טובים: אחד, הבאנו את התקציב למדינת ישראל; ושניים, החזרתם את הגביע לבירת ישראל", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו לשחקני מחזיקת הגביע, אותם אירח בשבוע שעבר. "אני רוצה גם להגיד לכם כאוהד פרטי, אני שמח בשמחת האוהדים, אבל גם את זה צריך לרסן, לשמור על זה בתוך הכללים. אני בטוח שיהיו עוד הזדמנויות. אני רוצה באמת להגיד לכם עשיתם עבודה נהדרת. תוך כדי התקציב אנחנו יושבים, מסתכלים, כמעט פספסנו כמה הצבעות ככה, אבל אתם לא פספסתם שום הזדמנות, באמת באמת שיחקתם נהדר. אז כל הכבוד לכם, הרבה ברכה. מזל טוב בית"ר ירושלים. יאללה בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully