וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סילבה, מורוזוב ותומא: בית"ר מימשה את האופציה על פריידיי

28.5.2023 / 21:26

אחרי שהודיעו על מימוש האופציות על השוער והמגן שהגיעו בינואר, וחוזהו של הקשר התחדש אוטומטית, הודיעו הירושלמים כי מימשו את האופציה גם על החלוץ שהצטרף באמצע העונה. השלב הבא: חוזים חדשים לשועה וניקולאסקו

אוהדי בית"ר ירושלים בחגיגות גביע המדינה בגן סאקר/אבי רוקח

בבית"ר ירושלים החלה באופן רשמי בהכנות לעונה הבאה והמועדון מימש את האופציות על מיגל סילבה, פרד פריידיי וגריגורי מורוזוב. כל השלושה הגיעו בינואר, השתלבו מצוין ושימשו כשחקני מפתח בדרך לזכייה בגביע המדינה. חוזהו של טרזייה תומא התחדש אוטומטית אחרי ששותף בלפחות 70 אחוז מהמשחקים.

מי שסיימו חוזים הם אוראל דגני, אבישי כהן, אופיר קריאף, דן עזריה ותמיר עדי. כל החמישה צפויים לקבל הצעות להמשיך, אך מו"מ לא פשוט צפוי עם כולם. את ירדן שועה ויון ניקולאסקו יש רצון להחתים על חוזה מעבר לעונה הבאה, על מנת לא לאבד אותם כשחקנים חופשיים.

מבחינת בית"ר, לדנילו אספרייה יש חוזה לעונה נוספת וכל עוד לא התקבלה הצעה עליו הוא ממשיך במועדון, כמו גם ניקולאסקו ושועה. במועדון אמרו על הסיטואציה: "לפני העונה הזאת המעמד המקצועי של הרבה שחקנים היה ברצפה. כל אחד צריך לדעת להעריך גם את מה שקיבל ויקבל כאן".

במועדון רוצים לצרף בלם וקשר אחורי זרים. דור חוגי נמצא על הפרק כאפשרות להעמקת הסגל בחלק הקדמי וינון אליהו מועמד להגנה.

שוער בית"ר ירושלים, מיגל סילבה. ברני ארדוב
השתלב באופן מיידי. מיגל סילבה/ברני ארדוב

בבית"ר הבינו בסוף השבוע שהדיון בעקבות אירועי גמר הגביע יתקיים רק לאחר שתושלם ועדת הבדיקה אותה הקים שינו זוארץ, כאשר לבית הדין יובאו המסקנות. בבית"ר יחזרו וימנו בדיון את מחדלי האבטחה והארגון שקדמו לפריצת הקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully