וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארסת ענק: אוהדי בית"ר פרצו למגרש, הנשיא הרצוג חולץ מהמקום

צפו: חלוקת הגביע התעכבה משום שכוחות האבטחה ניסו לפנות את האוהדים, שפרצו מחדש רגע תחילת הטקס. כוחות אבטחה חילצו את הנשיא, הקהל שהיה ביציע צעק "ביזיון" אבל הטקס בוטל. הגביע יילקח מבית"ר?

אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לדשא גמר גביע המדינה 2023/צילום: מיה בנאי

בית"ר ירושלים חזרה הערב (שלישי) להוסיף תארים לארון הגביעים עם זכייה מספר 8 וראשונה מאז 2009 בגביע המדינה אחרי ניצחון 0:3 על מכבי נתניה משערים של יון ניקולאסקו, פרד פריידי וירדן שועה שכבש מהנקודה הלבנה במשחק יוצא מן הכלל שלו. הקבוצה מהבירה הבטיחה בכך את השתתפותה במוקדמות הקונפרנס ליג בעונה הבאה עם זכייתה בתואר.

אלא ששריקת הסיום למשחק הביאה לפרץ שמחה אדיר של האוהדים, שחלק מהם לא כיבד את נשיא המדינה בוז'י הרצוג וצעק לו "העם דורש רפורמה משפטית". הכאוס הגדול החל מיד עם שריקת הסיום של השופט גל לייבוביץ', כאשר אלפי אוהדים ירדו לכר הדשא למרות שאסור להם לעשות כך, גם על פי התקנון.

הציוץ של הרצוג לאחר המשחק

בוז'י הרצוג הנשיא מפונה אחרי המשחק של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חולץ מהמגרש. הנשיא הרצוג/ברני ארדוב

לאחר עיכוב של שעה, כשהנשיא כבר ירד לדשא ורצה לחלק את הגביע לקפטן קריאף, אלפי אוהדים פרצו שוב למגרש והגיעו עד המקום של הענקת הגביע. האוהדים עלו לבמה ולקחו את הגביע. עשרות שוטרים שעמדו בכניסה לחדר ההלבשה שמרו על האזור כדי שאף אחד לא יוכל להתקרב. האוהדים שנותרו ביציע צעקו "ביזיון, לעבר האוהדים שירדו לכר הדשא, אך אלו לא הסכימו להתפנות. אנשי האבטחה שליוו את הרצוג הנשיא נאלצו לפעול ולפנות אותו משם בגלל ההמון שהקיף אותו. הנשיא ירד מכר הדשא ולאחר מכן גם יצאה ההודעה שטקס הענקת הגביע בוטל לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully