וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה יניב לבית"ר ירושלים רווח של 3.5 מיליון יורו?

אחרי שסירבה להצעה בסך 15 מיליון יורו, א.א.ק אתונה העלתה את תג המחיר עבור אקס בית"ר שהוביל אותה לדאבל ל-20 מיליון יורו. אם הדרישות ייענו, הירושלמים ישלשלו לכיסם סכום עתק בעקבות סעיף בעסקת המכירה לקבוצה היוונית ב-2020

הנשיא העניק לבית"ר ירושלים את גביע המדינה: "האלימות - מצב חירום"/אבי רוקח

בית"ר ירושלים סגרה את אחד השבועות המוצלחים שלה בשנים האחרונות, כשלראשונה מאז 2009 הניפה את גביע המדינה. אחרי שהחגיגות הגיעו לסיומן, בבית"ר כבר חושבים על העונה הבאה שתכלול גם משחקים במוקדמות הקונפרנס ליג, אליו העפילו כאמור בזכות הזכייה בגביע. עוד לפני שתגלה מי תהיה המשוכה האירופית הראשונה שלה, בית"ר עשויה להרוויח סכום משמעותי ממכירה של שחקן שכבר לא נמצא בשורותיה - ליוואי גרסיה.

שחקן הכנף ב-25 שהיה בבית"ר בעונת 2019/20 סוגר שנה שלישית מוצלחת במדי א.א.ק אתונה, אותה הוביל לזכייה בדאבל היווני. בעקבות ההישג גרסיה הפך לשם מבוקש ברחבי אירופה, כאשר לפי דיווחים במדינה הקבוצה מבירת יוון סירבה להצעה בסך 15 מיליון יורו מקבוצה לא ידועה. בעקבות ההתעניינות ההולכת והגוברת בשחקן, ביוון נטען כי א.א.ק העלתה את תג המחיר של גרסיה ל-20 מיליון יורו, לא כולל בונוסים.

שחקן א.א.ק אתונה ליוואי גרסיה. Patrick Goosen/BSR Agency, GettyImages
בית"ר תעשה קופה? גרסיה/GettyImages, Patrick Goosen/BSR Agency

אם וכאשר גרסיה ימצא לעצמו בית חדש בקיץ הקרוב, בית"ר ירושלים צפויה להרוויח נתח משמעותי מהעסקה. במסגרת ההסכם בין שתי הקבוצות לפני שלוש שנים, בית"ר תקבל 20% מהרווח שמעל 2.5 מיליון יורו - הסכום בו נמכר בזמנו.

למשל, אם א.א.ק אכן תמכור את גרסיה ב-20 מיליון יורו, בית"ר תכניס 3.5 מיליון יורו, שהם 20% מ-17.5 מיליון יורו. גרסיה ונציגיו ישלשלו לכיסם סכום זהה, כאשר 60% הנותרים ילכו ליוונים. אגב, ביוון פורסם כי עוד לפני שהוגשה הצעה מקבוצה אנונימית בסך 15 מיליון יורו, מונפלייה הצרפתית הציעה 10 מיליון יורו ונתקלה בסירוב.

לשם השוואה, רק שמונה שחקנים נמכרו מקבוצה בליגת העל בסכום הגבוה מ-3.5 מיליון יורו, כך שמדובר בהכנסה משמעותית עבור המועדון של ברק אברמוב. שמונת השחקנים הם ערן זהבי, אוסקר גלוך, מנור סולומון, פרדראג ראיקוביץ', אייגבני יעקובו, דיא סבע, ליאל עבדה וגדי קינדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully