וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר הוא פרימדונה": מולנסטיין נגד הבאת הברזילאי ליונייטד

אקס מכבי חיפה ועוזר המאמן של אלכס פרגוסון לשעבר טען: "אי אפשר לדעת מה מקבלים ממנו". דיווח: סעודיה מסתמנת כיעד ריאלי

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

היכן ישחק ניימאר בעונה הבאה? לפי דיווחים בצרפת, פריז סן ז'רמן היתה שמחה למצוא לו קבוצה חדשה, אך מתקשה למצוא כזו שתעמוד במשכורת המנופחת שלו. העיתונאי ג'ונתן ג'ונסון מ-CBS טען היום כי "פריז מחפשת לו קונים, ומוכנה גם להשאיל אותו. מנצ'סטר יונייטד כרגע לא על הפרק, ויעד כמו ערב הסעודית כנראה יותר ריאלי".

ניימאר, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
לאן עכשיו? ניימאר/רויטרס
sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ובכל זאת, שמם של השדים האדומים הוזכר שוב ושוב בשבועות האחרונים. לפי מאמן מכבי חיפה ועוזר מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר רנה מולנסטיין, מדובר יהיה בהחלטה רעה מאוד. "כרגע אלה רק שמועות, אבל יש לי השגות", אמר האוסטרלי. "ניימאר שחקן ברמה גבוהה מאוד, אבל הוא גם פרימדונה. הוא מעולם לא שיחק בפרמיירליג. לשחק בצרפת וספרד זה שונה מאוד. מה גם שהעמדה הכי טובה שלו היא באגף שמאל, ושם יש את מרכוס רשפורד".

מולנסטיין הוסיף ואמר: "אי אפשר לדבר מה מקבלים מניימאר על המגרש, רק אפשר לדבר שתקבל את התגמול השיווקי שלך". כוכב אסטון וילה לשעבר גבריאל אגבונלהור הסכים: "כשאריק טן האח הגיע ליונייטד היתה לו בעיה - כריסטיאנו רונאלדו. כולם יודעים כמה טוב רונאלדו היה, אבל האגו שלו היה מביך ברגעים מסוימים. למה להביא אגו כל כך גדול לחדר ההלבשה אחרי שסוף סוף סידרת אותו? למה לצרף בעיה לקבוצה? אני לא רואה את זה. זה לא הגיוני גם כלכלית. אני לא חושב שאף קבוצת פרמיירליג לא צריכה להביא את האגו הגדול הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully