וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסייטה נפרד מיפן בדמעות והכריז: "אני לא פורש עדיין"

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 8:53

הקשר בן ה-39 עוזב את ויסל קובה אחרי חמש שנים ולמרות הגיל והפציעות הבהיר: "רוצה לסיים את הקריירה כשחקן על הדשא, אחפש יעד אחר לשחק"

תקציר: אינטר זכתה בגביע האיטלקי אחרי ניצחון 1:2 על פיורנטינה/ספורט1

בזמן שברצלונה ממשיכה להיפרד מסמלים כמו ג'ורדי אלבה, סרג'יו בוסקטס וג'רארד פיקה שכבר פרש, יש עוד שחקן אגדי של המועדון שנמצא בשלהי הקריירה שלו אך לא מתכוון לפרוש למרות גילו המתקדם. אנדרס אינייסטה כינס היום (חמישי) מסיבת עיתונאים ובה הוא הודיע בדמעות שהוא עוזב את ויסל קובה קבוצתו אחרי חמש שנים ביפן.

אלא שלמרות שהחודש הוא חגג 39 אביבים, הקשר האגדי הודיע שהוא ימשיך את הקריירה שלו ב"יעד אחר". אינייסטה, שכל כך אוהב את המשחק הזה, אמר במסע"ת: "אני רוצה להמשיך להתחרות". על ההחלטה להגיע ליפן, אמר: "זו אחת ההחלטות הטובות שלקחתי בחיי. היו לי רגעים יפים מאוד כאן וגם רגעים מאוד קשים כמו בעונה האחרונה".

אנדרס אינייסטה, שחקן ויסל קובה. Hiroki Watanabe, GettyImages
עדיין לא פורש. אינייסטה עם מספר 8 הנצחי שלו/GettyImages, Hiroki Watanabe

אינייסטה היה שותף לזכייה של הקבוצה בגביע היפני ב-2019, אבל לאחרונה סבל ממספר פציעות שגרמו לו להחמיץ הרבה משחקים. אינייסטה שיחק בסך הכול 85 דקות בעונה הזו, שנפתחה בתחילת פברואר והקבוצה שלו מסתדרת טוב בלעדיו ומובילה את הטבלה אחרי 14 מחזורים.

"אנסה לסיים את הקריירה שלי ככדורגלן ועל המגרש", אמר אינייסטה בהתייחסו לעתיד, "לא יודע איפה, אני רוצה להמשיך לשחק. אני מרגיש שאני מסוכל להמשיך לעשות את זה. נראה אילו אופציות יהיו לי". על חזרה אפשרית לברצלונה: "כמו שאמרתי הרבה פעמים, ארצה לחזור לבארסה בשלב מסויים בחיים שלי, אבל יש עוד זמן לזה. אני כרגע בעיקר מקווה שצ'אבי ימשיך להיות המאמן שם עוד הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully