וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפייבוריט של הקטארים: "זידאן עדיין המועמד המוביל לפ.ס.ז'"

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 20:18

בצרפת טוענים שראשי המועדון מוכנים להכניס את "זיזו" לטופ 3 המאמנים המרוויחים בעולם, אך גם מוריניו במרוץ ולואיס אנריקה הצטרף לבורסת השמות. האלופה תציע לראמוס חוזה מקוצץ

תקציר: אינטר זכתה בגביע האיטלקי אחרי ניצחון 1:2 על פיורנטינה/ספורט1

הכל מצביע על כך שכריסטוף גאלטייה לא ימשיך לשנה השנייה בחוזהו בפריז סן ז'רמן, אולם מה שכלל לא ברור הוא מי יאמן את אלופת צרפת, כאשר בכל יום מסומן שם אחר בתור המועמד המוביל. הבוקר (חמישי) טענו ב"ל'אקיפ" כי ז'וזה מוריניו הוא הפייבוריט, אבל מאוחר יותר דווח ב"Get French Football News" שהבעלים הקטארים עדיין מעדיפים את זינדין זידאן.

בדיווח נכתב כי ב-QSI, החברה שבראשה עומד נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי, הרגישו כבר אשתקד שאפשר היה להתעקש יותר על החתמת זידאן, אך החליטו ללכת עם המנהל הספורטיבי לואיס קמפוס שבחר בגאלטייה לתפקיד המאמן. כעת מנסים הקטארים שוב לשכנע את "זיזו", אלא שזה עדיין לא השיב בחיוב אף שהוצע לו שכר שיכול להפוך אותו לאחד משלושת המאמנים המרוויחים יותר בעולם.

מאמן רומא, ז'וזה מוריניו. Silvia Lore, GettyImages
מועמד מוביל או תכנית ב'? מוריניו/GettyImages, Silvia Lore

אופציית מוריניו, אם להסתמך על הפרסום הנ"ל, נחשבת לתכנית ב' במקרה שהקטאריים יוותרו סופית על זידאן. בתקשורת הצרפתית נכתב שאם פריז סן ז'רמן תפנה למאמן רומא הוא ייענה בחיוב, בין היתר בשל המתיחות בינו ובין ראשי הג'אלורוסי לאחרונה, ולמרות שיחסיו עם קמפוס לא אידיאליים.

גם שחקן פ.ס.ז' לשעבר טיאגו מוטה, שאימן העונה בהצלחה את בולוניה, נלקח בחשבון, וכמוהו גם אבל פריירה, מאמן פלמייראס, ומרסלו גז'ארדו, שעזב את ריבר פלייט. לפי "לפי פריזיאן", שם נוסף שהצטרף לבורסת המחליפים הפוטנציאליים לרשת את כריסטוף גאלטייה הוא לואיס אנריקה, שהוזכר בין היתר כמועמד לנאפולי, טוטנהאם, צ'לסי ומספר קבוצות אחרות מאז סיים את דרכו בנבחרת ספרד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עוד בכדורגל העולמי

סרחיו ראמוס, פריז סן ז'רמן. רויטרס
צפוי להישאר בפריז סן ז'רמן. סרחיו ראמוס/רויטרס

בעוד בגזרת המאמן הבא יש לא מעט סימני שאלה, עושה רושם שהרכש הראשון כבר נקבע - מנואל אוגארטה, הקשר האחורי של ספורטינג ליסבון. האורוגוואי בן ה-22 יירכש תמורת 60 מיליון יורו (סעיף השחרור שלו), בצל חיזוריה התכופים של צ'לסי אחר השחקן. אוגארטה צפוי לחתום לחמש שנים, לאחר שנרכש לידי ספורטינג ב-8 מיליון יורו בלבד ב-2021. גם ניוקאסל, ליברפול ואסטון וילה הוזכרו בהקשרו.

אבל זה לא הכל. לפי התקשורת הצרפתית, לוקאס הרננדז כבר הגיע לסיכום לגבי צירופו לעונה הבאה. מגן נבחרת צרפת שלא מעוניין להאריך את חוזהו בבאיירן מינכן ינסה לשכנע את ראשי הבווארים לעזוב כבר בקיץ הקרוב, לפני שיהפוך שחקן חופשי ב-2024.

מי שצפוי להישאר גם בעונה הבאה סרחיו ראמוס, שיהפוך שחקן חופשי בקיץ הקרוב ומבוקש בין היתר בערב הסעודית. לפי "מארקה", אלופת צרפת תציע לבלם בן ה-36 חוזה לעונה נוספת, עם קיצוץ של 50 אחוז בשכרו, לצד בונוסים על משחקים בהם ישחק ותארים. ראמוס סירב להצעה הראשונית, ועדיין ממתין להצעות נוספות בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully