וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפרמיירליג? "טוד בולי מנסה להחתים את ליאו מסי"

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 7:10

בלונדון מדווחים שהבעלים המיליארדר של הבלוז רוצה להחתים שם גדול בקיץ וינסה להנחית את הארגנטינאי שסיים חוזה בפריז: "הוא נחוש"

תקציר: אינטר זכתה בגביע האיטלקי אחרי ניצחון 1:2 על פיורנטינה/ספורט1

בזמן שבברצלונה עומלים קשה מאוד כדי להכשיר כלכלית את הקאמבק של ליאו מסי, ייתכן מאוד שצ'לסי העשירה מתכננת מחטף סנסציוני? בתקשורת בלונדון מדווחים בשעות האחרונות שטוד בולי, הבעלים המיליארדר של הבלוז, נחוש להחתים שם גדול נוסף בקבוצה למרות הכישלון העצום שלו בעונה הנוכחית.

על פי הדיווח במועדון מאמינים שיוכלו לשכנע את השחקן עם שכר גבוה בהרבה מזה שירוויח בברצלונה והעובדה שמדובר בליגה גדולה וחזקה עשויה לפתות את השחקן להעדיף את צ'לסי על פני חזרה לברצלונה או מעבר לליגה הסעודית.

ליאונל מסי חוגג שער לזכות פריז סן ז'רמן. רויטרס
בדרך לפרמיירליג? מסי/רויטרס

כידוע, מסי סיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן ולא יישאר במועדון אחרי הסכסוך עם הקהל. הארגנטינאי הציג יכולת טובה בפריז, אך היה חלק מהכישלון הגדול בליגת האלופות שנה שנייה ברציפות. אגב, ישנו תסריט לפיו מסי ישחק נגד חברו לקבוצה ניימאר, שעל פי הדיווחים של הימים האחרונות מועמד רציני להצטרף למנצ'סטר יונייטד בקיץ.

רק ביום שני צ'אבי התייחס לאפשרות שמסי יחזור לברצלונה והודה: "זה תלוי בהרבה דברים. כרגע זה לא ברור, זה תלוי גם מה יהיה הרצון שלו". מאז שרכש את צ'לסי, טוד בולי לא היסס לפזר כספים למרות שמדיניות הרכש שלו כשלה בגדול והקבוצה קרסה העונה למרות שצירפה שחקנים יקרים כמו אנסו פרננדס, נוני מדואקה, מיכאילו מודריק ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully