וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוט ביובנטוס: "מצב לא נורמלי". מוריניו: "העונה הוכתמה"

כשעתיים אחרי הפחתת הנקודות, חטפה הגברת הזקנה 4:1 מאמפולי. אלגרי: "לעזוב עכשיו יהיה פחדני". מאמן רומא תמך: "זו בדיחה"

תקציר: אמפולי - יובנטוס 1:4/ספורט1

שעות מסויטות עברו אמש (שני) על יובנטוס. זה התחיל עם הורדת 10 נקודות, שככל הנראה תעלה לגברת הזקנה במקום בליגת האלופות בעונה הבאה, ואז, מספר דקות לאחר מכן, עלתה קבוצתו של מסיליאנו אלגרי למשחק חוץ מול אמפולי - והתבזתה, לא פחות. זה הסתיים בתבוסה משפילה של 4:1, וכעת יובה ניצבת במקום השביעי בטבלה עם 59 נקודות - חמש פחות ממילאן, אותה תפגוש בשבוע הבא לקרב ענק, במחזור האחד לפני האחרון של העונה.

"עשרת הימים הקרובים יהיו קשים, זה מצב סוריאליסטי", הודה אלגרי. "פשוט מצב לא נורמלי. אמורות להיות לנו 69 נקודות, אנחנו אמורים להיות במקום השני. אפשר לדבר על הרבה דברים, אבל כרגע צריך לשתוק. לפני המשחק היינו במקום השני, ופתאום נפלנו. לא צריך להאשים את השחקנים, אבל גם לא צריך לחפש תירוצים. נותרו עוד שש נקודות בקופה, וצריך לנצח את מילאן. זה קצת מוזר שאיבדנו 10 נקודות לפני שריקת הפתיחה. החבר'ה פה לא רובוטים, צריך לסיים את המצב הזה - שיגידו לנו איפה אנחנו עומדים וזהו. זה חוסר כבוד כלפי העובדים".

המאמן הוסיף והדגיש: "לעזוב? אם אעזוב עכשיו, זה יהיה מעשה פחדני. צריך לראות לאן נגיע, אם נצליח להעפיל לליגה האירופית, אםבכלל ייתנו לנו לשחק. שם זה מתחיל. אם לא נהיה באף מפעל אירופי, קשה יהיה להתחיל לנצח משחקים באופן מיידי. אני מאוכזב מאוד. האפקט הפסיכולוגי מאוד משפיע. 15 דקות לפני תחילת המשחק, היינו במקום השני. בכל פעם שאנחנו מרימים את הראש, דוחפים אותנו בחזרה למטה".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. Valerio Pennicino, GettyImages
כועס ומאוכזב. אלגרי/GettyImages, Valerio Pennicino
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מאמן רומא התייצב לצד היריבה שמתחרה איתו על כרטיס לטופ 4 ואמר: "זו בדיחה לקבל את החדשות הללו שני מחזורים לסיום העונה. עבורנו ועבור כולם. הגישה שלנו למשחק היתה שונה אם היינו יודעים זאת. אני מצטער עבור אלגרי והשחקנים שלו. מבחינתי העונה קצת הוכתמה, אבל אני לא רוצה לדבר על זה. צר לי על מקצוענים שעובדים, כמוני, ומשלמים את המחיר הטעויות של מנהלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully