וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד בדרך לחזרת מסי: ברצלונה תקבל את האישור שחיכתה לו

"לה ליגה" תיתן אור ירוק לתכנית הכלכלית של בארסה, שמעריכה כי הקאמבק יניב לה 230 מיליון יורו. מי המועמדים לעזוב?

שחקני ברצלונה חוגגים בקאמפ נואו הזכייה באליפות/FCBarcelona

ליאונל מסי כבר הבהיר לסביבתו שהוא יתפנה להחליט על עתידו רק לאחר שפריז סן ז'רמן תבטיח את האליפות, אבל ברצלונה כבר מעלה הילוך במאמצים להחזיר אותו לשורותיה. הבוקר (שני) נטען בתקשורת הקטלאנית שהנהלת הליגה הספרדית תיתן אור ירוק לתכנית הפיננסית שהציג המועדון על מנת שהקאמבק ייצא לפועל באופן שיעמוד במגבלות הכלכליות של הליגה.

לפי "ספורט", בארסה נשענת על הערכה שחזרתו של מסי תכניס לקופת המועדון כ-230 מיליון יורו, מהם 150 מיליון מנותני חסות חדשים שצפויים להצטרף בעקבות החתימה של הארגנטינאי, ועוד 80 מיליון הכנסות מכרטיסים ומינויים. חברת "פיליפס", אגב, צפויה להפוך לספונסרית חדשה של ברצלונה.

גם מכירה של מספר שחקנים תקל על אלופת ספרד לעמוד בעלויות של הסופרסטאר, כאשר פראן טורס ואנסו פאטי מוזכרים בין השחקנים שמועמדים לעזוב. ב"מארקה" טוענים שברצלונה משוכנעת שלקראת העונה הבאה היא תעשה קפיצת מדרגה באיכות הסגל, ותוכל לחזור להיות תחרותית בליגת האלופות - הסיבה העיקרית שבגללה מסי רוצה להישאר באירופה.

ליאונל מסי עם צ'אבי לפני משחק של ברצלונה ב-2018. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
ליאונל מסי עם צ'אבי לפני משחק של ברצלונה ב-2018/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

ברצלונה תתארח מחר אצל ויאדוליד במסגרת המחזור ה-36 בליגה, ותנסה לשמור על רשת נקייה כדי להתקרב להשלמת העונה הטובה בתולדות ספרד מבחינת ספיגת שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully