וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 נקודות הופחתו ממאזנה של יובנטוס, ירדה למקום השביעי

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 21:55

חודש לאחר שקיבלה בחזרה את 15 הנקודות שהופחתו לה, הגברת הזקנה שוב קיבלה חדשות רעות מבית המשפט ברומא עקב אי-הסדרים כלכליים. יובה רחוקה כעת ארבע נקודות מהמקום הרביעי, אליו עלתה מילאן: "נשקול לערער, אנחנו נלחמים השנה בהכל ובכולם"

תקציר: סביליה - יובנטוס 1:2/ספורט1

חודש לאחר שהוחזרו למאזנה 15 נקודות, איבדה הערב (שני) יובנטוס 10 נקודות, וככל הנראה כבר לא תשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. בשל העונש הקשה, שהגיע עקב אי-הסדרים כלכליים, ירדה הגברת הזקנה מהמקום השני למקום השביעי, עם 60 נקודות בלבד, ארבע פחות ממילאן שעלתה למקום הרביעי, עם שני מחזורים לסיום העונה. עם זאת, שחקניו של מסיליאנו אלגרי רחוקים נקודה בלבד מאטאלנטה החמישית (ליגה אירופית), ומחזיקים באותה כמות נקודות כמו רומא השישית, במקום המוביל לקונפרנס ליג.

ההחלטה הדרמטית התקבלה על ידי בית משפט ברומא, כשהתובע דרש תחילה הפחתה של 11 נקודות. באיטליה טוענים כי הגברת הזקנה עשויה לערער פעם נוספת, אולם סיכוייה להצליח נראים קלושים, שכן זו הפעם השלישית שבית המשפט נדרש לנושא זה. "אנחנו מאוד לא מרוצים", אמרו הערב במועדון. "נראה האם יש מקום לערעור. אנחנו נלחמים בהכל ובכולם השנה".

אנחל די מריה, יובנטוס. רויטרס
עונה קשה. די מריה/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

כזכור, העונש הוטל על הגברת הזקנה בינואר שעבר בעקבות חלקה בפרשת רווחי ההון. מספר חודשים לפני כן התפטרה ההנהלה בראשות אנדראה אניילי באופן מפתיע, ולאחר מכן התבררו הסיבות. הסיבה העיקרית היא פיצוץ של פרשה הקשורה ל"ניפוח" של סכומי העברות כדי לשמור על חשבונות מאוזנים. כמו כן, יובנטוס חשודה בעבירות כלכליות נוספות במסגרת הפרשה.

בנוסף, בכירים ביובנטוס ספגו עונשי השעייה ארוכים. השעיה של שנתיים וחצי נפסקו על המנהל המקצועי דאז פאביו פראטיצ'י, והמנכ"ל אנדראה אניילי קיבל שנתיים. פאבל נדבד הושעה ל-8 חודשים. באפריל שעבר הערעור התקבל חלקית, והנקודות הוחזרו, אולם כעת הגיעה ההחלטה הסופית.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully