וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפחתת הנקודות: יובנטוס התבזתה עם 4:1 אצל אמפולי

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 15:08

אחרי שהתבשרה על הפחתת 10 נקודות ממאזנה, הקבוצה של אלגרי הפסידה באמפולי לראשונה מ-1999. רומא סחטה 2:2 מסלרניטנה

תקציר: אמפולי - יובנטוס 1:4/ספורט1

המחזור ה-36 באיטליה נמשך הערב (שני) עם שני משחקים. רומא של מוריניו הסתפקה ב-2:2 ביתי בסגל חסר מול סלרניטנה ואיבדה סיכוי ריאלי להדביק את הטופ 4. אחרי שהתבשרה שהורדו ממאזנה שוב 10 נקודות, יובנטוס המשיכה את יום הבלהות שלה עם 4:1 מביך אצל אמפולי.

דושאן ולאחוביץ' יובנטוס. רויטרס
ככה נראה הערב של יובנטוס. ולאחוביץ' מתוסכל/רויטרס

אמפולי - יובנטוס 1:4

זמן קצר לפני המשחק הזה יובנטוס קיבלה בשורה מרה כאשר 10 נקודות הופחות ממאזנה והיא נשרה מהמקום השני למקום השביעי. הבשורה הזו הגיעה לאחר שהקבוצה הפסידה בחצי גמר הליגה האירופית לסביליה, כך שהתקווה לחזור לליגת האלופות נגוזה והערב הדיכאון הזה השתקף גם על המגרש עם תבוסה מחפירה מול אפולי במגרש שבו הקבוצה לא הפסידה מאז 1999.

אלגרי פתח בסגל משני אחרי המאמץ שהשחקנים השקיעו באירופה עם הגנה מאולתרת שכבר בדקה ה-21 נקלעה לפיגור 2:0 משערים של קאפוטו ולופרטו. בדקה ה-48 קאפוטו השלים צמד אחרי טעות קשה של אלכס סנדרו. פדריקו קייזה צימק בדקה ה-85, אך רוברטו פיקולי בן ה-22 נעץ את המסמר האחרון בארון של יובה בתוספת הזמן והשלים ערב מסוייט במיוחד לקבוצת הפאר הזה וכל מי שאוהב אותה. העונה הזו גמורה עבור יובנטוס, שתצטרך לאסוף את השברים בקיץ ולבנות מחדש עם הנהלה חדשה ותקציב שייפגע משמעותית בעקבות העובדה שהקבוצה, ככל הנראה, לא תשחק בליגת האלופות בעונה הבאה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנטוניו קנדרבה שחקן סלרניטנה. GettyImages
עדיין מספק רגעי קסם. קנדרבה/GettyImages

צפו בתקציר: רומא חזרה פעמיים מפיגור ונמנעה מהפסד

תקציר: רומא - סלרניטנה 2:2/ספורט1

רומא - סלרניטנה 2:2

אחרי ההעפלה לגמר הליגה האירופית, ביצע ז'וזה מוריניו רוטציה, שילב לא מעט מחליפים ושילם על כך ביוקר עם תיקו שמשאיר לג'אלורוסי סיכוי תיאורטי בלבד להדביק את המקום הרביעי בשני המחזורים שנותרו לסוף העונה. אנטוניו קנדרבה כבש ראשון עם ביצוע יפה מהאוויר (12), סטפן אל שעראווי איזן (47), אך בולאייה דיא שחקן נבחרת סנגל החזיר את היתרון לאורחים עם עקב נאה (54). אלא שבדקה ה-83 נמניה מאטיץ' השווה ועמוק בתוספת הזמן פאולו סוזה מאמן האורחים הורחק בעקבות ויכוחים עם השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully