וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון על סף זעזוע: "הזהות הלכה והתפוגגה לאורך השנה"

לפי ESPN, ג'ו מאזולה צפוי לשלם את מחיר הכישלון במקרה של הדחה. ברוגדון ניתח: "למיאמי יש זהות חזקה, אנחנו מנסים להבין מי אנחנו"

בוסטון רחוקה 48 דקות מספיגת סוויפ משפיל בגמר המזרח. לאחר שמילווקי הודחה כבר בסיבוב הראשון, הפכו הסלטיקס פייבוריטים ברורים - לא רק במזרח, אלא בליגה כולה: כמעט כל סוכנות הימורים אפשרית סימנה אותה כמועמדת מספר 1 ללכת עד הסוף, אולם כעת חווה הקבוצה בירוק בדיוק את מה שחוותה על בשרה הפייבוריטית הנוספת בקונפרנס - אותה מילווקי.

מלקולם ברוגדון, בוסטון סלטיקס. רויטרס
דיבר בכנות על הצרות. ברוגדון/רויטרס

באופן לא ברור, כל מה שעבד מוקדם יותר העונה כבר לא עובד בבוסטון. מלקולם ברוגדון אפילו הודה כי הקבוצות שמצליחות העונה בפלייאוף הן "קבוצות בעלות זהות חזקה" - רמז לכך שלקבוצתו שלו כבר אין זהות כזו. "מיאמי היא קבוצה כזו, דנבר, אין הרבה קבוצות כאלה, עם זהות חזקה שמשחקות אותו דבר בכל לילה. הם סופר-מחויבים לזה. אצלנו, הזהות הלכה והתפוגגה לאורך השנה. אנחנו עדיין מנסים להבין מי אנחנו. אנחנו כל כך מוכשרים בהתקפה, אבל כשאנחנו לא קולעים צריך לסמוך על ההגנה, וההגנה שלנו לא יציבה מדי לילה. לכן, אנחנו מתקשים מול קבוצה מאוד יציבה".

"התקשינו עד עכשיו בכל סדרה בה שיחקנו", הוסיף הרכז המחליף. "כעת אנחנו משחקים מול קבוצה שנראית כמו הכי טובה בליגה, כל כך ממושמעת. אנחנו עדיין מאמינים שאנחנו קבוצה טובה יותר, פשוט לא שיחקנו כך בשלושת המשחקים הראשונים".

לפי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, "לפני משחק 3, אם הייתם שואלים את אנשי בוסטון, לא היה שום סיכוי שג'ו מאזולה לא יהיה המאמן בעונה הבאה. אחרי משחק 3, שום דבר כבר לא בטוח. יש כעס גדול מצד ההנהלה וציפיה שמאזולה ישלם את המחיר. בראד סטיבנס מאוד מאמין בו. יש גם שאלה גדולה בנוגע לג'יילן בראון - האם הוא שווה הארכת חוזה של 280 מיליון דולר בקיץ. אחרי משחק 3, זה רק אנושי לתהות האם השילוב שלו עם ג'ייסון טייטום הוא מצוין, או בסך הכל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully