וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס ינסו להימנע מסוויפ: "לא הגענו לפה כדי להפסיק להאמין"

אף קבוצה מעולם לא חזרה מפיגור 3:0 בסדרת פלייאוף, אך קינג ג'יימס וחבריו אופטימיים: "יש כאן שחקנים שניצחו ארבעה משחקים רצופים". בדנבר חוששים: "אסור לתת ללברון אוויר, אסור לתת להם תקווה". וגם: המאזן של ג'יימס כשהוא בפיגור 3:0

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

כל 149 קבוצות ה-NBA שמצאו עצמן בפיגור 3:0 בפלייאוף, גם הפסידו בסדרה. קשה להאמין שלוס אנג'לס לייקרס תהיה הראשונה בהיסטוריה ששורדת אחרי פיגור כה משמעותי, אך הלילה (בין שני לשלישי), היא לכל הפחות תנסה להימנע מסוויפ משפיל דנבר בגמר המערב.

לברון ג'יימס ניצב בפני פיגור 3:0 בשלוש סדרות פלייאוף עד כה - בכל שלושת המקרים, זה קרה בגמר. תחילה, בגמר 2007, הפסיד במשחק הרביעי וראה את סן אנטוניו משלימה סוויפ, כש-24 נקודות, 6 ריבאונדים ו-10 אסיסטים שלו לא הספיקו; עשר שנים לאחר מכן, בגמר של 2017, הוליך את קליבלנד ל-116:137 על גולדן סטייט, עם 31 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, אך הווריירס ניצחו במשחק החמישי וסגרו 1:4 בסדרה; וב-2018, חטף 108:85 מגולדן סטייט במשחק הרביעי, שהוביל לסוויפ כואב. את המשחק ההוא, סיים עם 23 נקודות, 7 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. כעת, הוא יקווה להימנע מסוויפ שלישי בקריירה.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Kevork Djansezian, GettyImages
לא מוותר. לברון/GettyImages, Kevork Djansezian
sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"אנחנו חושבים רק על המשחק הקרוב", אמר ההפסד במשחק השלישי. "מתמקדים רק במשחק 4 וזהו זה. מבחינתנו, זו סדרה של משחק אחד. אני עדיין מאמין. אני עדיין מרגיש כאילו זה משחק מספר 1 בסדרה".

אוסטין ריבס השמיע דברים דומים: "אנחנו מכירים את הסטטיסטיקה, אף קבוצה מעולם לא חזרה מ-3:0, אבל אני בטוח שיש לנו לא מעט שחקנים שניצחו ארבעה משחקים רצופים. אולי לא מול אותה קבוצה, אבל אם נהיה בשיאנו, יהיה לנו סיכוי".

גם המאמן דרווין האם הדגיש: "אנחנו עדיין בחיים, הסדרה לא נגמרה. אנשים כל הזמן מזכירים את הסטטיסטיקה... אל תבינו אותי לא נכון - אנחנו פוגשים קבוצה מעולה, אבל גם אנחנו יכולים לעשות היטב את הדברים. צריך להתמקד רק במשחק הקרוב, לא ברעש מסביב או בסדרה כולה. יש פה חדר הלבשה מלא באנשים חזקים. לא הגענו עד כאן כדי להפסיק להאמין לפתע. אם אתה לא נתקל באתגרים, כנראה שאתה לא חי".

גם דנבר לא ממהרת לסגור עניין. "יש להם את לברון", אמר ג'ף גרין, ששיתף עם ג'יימס פעולה בקליבלנד. "הוא כבר עשה כמה דברים מדהימים ב-20 השנים האחרונות. אסור לתת לו אוויר לנשימה. ככל שתתן לו יותר, כך יהיה לו יותר ביטחון. צריכים לגמור את זה היום". ברוס בראון הוסיף: "אסור לתת להם תקווה. אסור לתת תהם ביטחון".

שאקיל אוניל, לעומת זאת, חושב שהסיפור כבר נגמר. "אולי תנצחו משחק אחד, אבל לא תנצחו את דנבר, בצורה הזאת, ארבע פעמים ברצף. זה לא יקרה", אמר סנטר העבר האגדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully