וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תקדים את חזרת בולדווין? "איתו זה ייראה טוב יותר"

22.5.2023 / 8:31

הצהובים מרגישים בחסרונו של הגארד וחוששים להסתבך במשחק השלישי מול הפועל באר שבע: "זה הזמן הכי חשוב בשנה, רוצים לעשות את הדברים נכון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

מכבי תל אביב עשתה אתמול (ראשון) צעד נוסף לעבר חצי גמר הפלייאוף כשגברה 76:80 על הפועל באר שבע במשחק השני בסדרת רבע הגמר. הצהובים ינסו להשלים את העבודה כבר ביום רביעי הקרוב, וייתכן שהערב יידעו מי תחכה להם בחצי הגמר, בתום משחק מספר 3 בסדרה בין הפועל חולון להפועל גליל עליון.

מכבי תל אביב, ששיחקה שוב ללא ווייד בולדווין, פתחה את המשחק מצוין וברחה ליתרון של 12 נקודות ברבע השני, אלא שאז חלה ירידה משמעותית במשחק שלה, באר שבע רצה 4:16 וסגרה את המחצית בשוויון. במחצית השנייה באר שבע כבר עלתה ליתרון 6 והובילה דקות ארוכות, אולם יכולת טובה של הצהובים ברגעי ההכרעה נתנה לה את הניצחון.

במכבי תל אביב קיימת התלבטות האם להחזיר את ווייד בולדווין למשחק השלישי בסדרה, כאשר הקלע קרוב מאוד לכשירות מלאה. בקבוצה מקווים שיוכלו לסגור את הסדרה גם בלעדיו, אך חוששים מהפסד מיותר שיסבך להם את הפלייאוף.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. לירון מולדובן
לא רוצים להסתבך. מכבי תל אביב/לירון מולדובן

עוד כדורסל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
גם לורנזו בראון מרגיש בחיסרון בקו האחורי/לירון מולדובן

"יש לנו כמה חוסרים. כשווייד יחזור, זה ייראה טוב יותר", אמר בסיום לורנזו בראון, שהוביל את קלעי מכבי תל אביב עם 21 נקודות, להן הוסיף 4 אסיסטים ו-3 חטיפות. "זה מאבק על האליפות, הזמן הכי חשוב בשנה. אנחנו רוצים להניע כדור ולעשות את הדברים נכון".

"הניצחון הוא הדבר הכי חשוב שאפשר לקחת מפה", הסכים רומן סורקין. "זה פלייאוף, יש לנו ניצחונות ומטרות להשיג. נגיע יותר מוכנים ועם יותר אנרגיה בבית. צריך לתת קרדיט לבאר שבע, הם משחקים כדורסל טוב ויש להם מאמן מדהים. הם בפלייאוף בזכות. חובת ההוכחה עלינו, נעשה חושבים ונבוא יותר מוכנים. יש לנו גודל, אנחנו קבוצה גדולה וריבאונד זה משהו שגם אפיין אותנו ביורוליג. פלייאוף זה סוג של עונה חדשה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully