וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשינו מהלכים גדולים בסיום, צריכים להיות יותר טובים בשביל אליפות"

עודד קטש סיכם את הניצחון של מכבי תל אביב, שסידר לה 0:2 בסדרה על הפועל באר שבע/דימונה: "הדברים הקטנים הכריעו". ליובין: "הם הכי טובים בארץ, נצטרך יותר מאמץ ונבוא משוחררים למשחק 3"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

זה הלך קשה מאוד, אבל בשורה התחתונה, מכבי תל אביב עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי לעבר שמינית גמר פלייאוף ליגת העל כשעלתה ל-0:2 בסדרה על הפועל באר שבע/דימונה. הקבוצה מבירת הנגב הקשתה מאוד על האורחת, אך לבסוף לא הצליחה להימנע מהפסד 80:76 וכעת היא בסכנת הדחה בסוויפ ביום רביעי הקרוב.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
מרוצה רק מהתוצאה. קטש/לירון מולדובן

המאמן המנצח עודד קטש הודה בסיום: "אנחנו יוצאים בעיקר עם הניצחון, זה לא היה הכי יפה או הכי נכון. רבע ראשון טוב שלנו, ברבע שני שיחקנו את התוצאה ולא את הדרך הנכונה. הם חזרו למשחק וקיבלו ביטחון, אנחנו צריכים לשחק יותר נכון".

"עשינו מהלכים גדולים ברבע הרביעי, גם הם עשו כמה סלים גדולים בתחילת רבע רביעי, אבל היינו דומיננטיים בריבאונד, הדברים הקטנים ניצחו את המשחק. ברור לנו שאנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים כדי לעמוד במשימה שהיא לקחת אליפות".

קטש נשאל בנוגע לכשירותו של ווייד בולדווין, שנפגע בדרבי ולא נרשם לסדרה בינתיים: "אנחנו מקבלים החלטה יום אחרי יום, תהיה החלטה לקראת משחק מספר 3, לא נרצה לסכן אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליאור ליובין, מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
סיום העונה מתקרב. ליובין/לירון מולדובן

בצד המפסיד אמר המאמן ליאור ליובין: "מבינים שאנחנו צריכים להתאמץ יותר, המשוכה מאוד גבוהה. מכבי תל אביב הכי טובה בארץ, יש להם יתרונות אבסולוטים בגודל. הם פתחו הרבה יותר טוב, ידענו אבל מה צריך לעשות והיה שם את המאמץ, ראינו שזה לא מספיק, צריך לגייס עוד כוחות ולתת עוד פוש. נבוא משוחררים גם למשחק השלישי, זה לא שהיינו פייבוריטים לסדרה גם לפניה".

"יש דברים שבגודל לא ישתנו, לא נהיה יותר גבוהים או חזקים ביום רביעי", המשיך ליובין, "גם במשחק הקודם היה להם יתרון, אבל ביתרון בנקודות מהזדמנות שנייה היה שוויון במשחק הקודם. נצטרך להשקיע יותר מאמץ ולשמור על הכדור, איבדנו ארבעה כדורים ברבע הרביעי, שניים אחרי פסקי זמן בדקה האחרונה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully