וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל "לעולם לא מרימה ידיים", יוי: "המאמן הכריח אותי לזרוק"

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 23:46

הבלאנקוס חגגו את הזכייה הדרמטית, סרחיו רודריגס: "כשיש לך את יוי, הכל אפשרי". וויליאמס-גוס: "זריקה אגדית של שחקן אגדי". וזנקוב: "יש להם את השחקנים שיכולים לקלוע זריקות כאלה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

בשלהי המשחק השלישי מול פרטיזן בלגרד, כשהיא בפיגור 2:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, מצאה עצמה ריאל מדריד במינוס 15 נקודות. באותם רגעים, אם היו אומרים למישהו מאנשי הבלאנקוס כי עונת היורוליג הזו תסתיים עם הנפה מספר 11, ספק אם היו מאמינים - אבל את ריאל מדריד אסור, פשוט אסור להספיד. כולם יודעים איך נגמרה אותה סדרה מול פרטיזן, לאחר מכן הגיע ניצחון עיקש על ברצלונה בחצי הגמר, והערב (ראשון) המסע המופלא הזה הושלם עם 78:79 דרמטי על אולימפיאקוס.

גיבור הערב היה סרחיו יוי. עד שניות הסיום, הוא לקח זריקה אחת בלבד - והחטיא. אבל את הזריקה הגדולה באמת, אחד הווינרים הגדולים בעידן המודרני תפר באופן טיפוסי, שלוש שניות לבאזר, קוסטס סלוקאס החטיא בצד השני, והחגיגות החלו. בלי ונסן פוארייה וגבריאל דק הפצועים, בלי גרשון יאבוסלה המורחק - ריאל מדריד שוב עשתה זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"המאמן שרטט עבורי את התרגיל האחרון, הוא הכריח אותי לזרוק", אמר יוי. "למזלי, זה הלך טוב. אני כל כך מאושר. הסנטר שלהם יצא אלי אבל נתן לי קצת מרווח, הכדור נכנס ואני כל כך שמח. אני רוצה להמשיך לשחק עבור המועדון הזה עוד שנים רבות".

"אלה היו שבועיים מדהימים", סיכם סרחיו רודריגס. "אנחנו שמחים וגאים, לא רק מהתוצאה אלא גם מהדרך שהביאה אותנו לכאן. יש לנו את סרחיו יוי בקבוצה, אנחנו יודעים שדברים כאלה יכולים לקרות". על ה-MVP של הפיינל פור וולטר טבארס אמר: "הוא השחקן הכי דומיננטי באירופה".

ג'ורדן לויד נדהם

המאמן המנצח צ'וס מתאו, שזכה בגביע בעונתו הראשונה, אמר: "אני גאה בשחקנים שלי. ידענו שזה יהיה מאוד קשה, אבל האמנו עד הסוף. קשה לי לדבר, אני רק רוצה לחבק את כולם. אנחנו אף פעם לא מרימים ידיים, תמיד יודעים להיות ביחד בזמנים הקשים".

נייג'ל וויליאמס-גוס החמיא לווינר הגדול של אירופה ואמר: "יוי אחראי לכל כך הרבה רגעים גדולים. זריקה אגדית של שחקן אגדי. זה היה מאמץ קבוצתי, וכולנו יחד הבאנו את הגביע. אני מאושר".

לוקה דונצ'יץ' בירך את האקסית

גם פרטיזן גילתה ספורטיביות ופרגנה

סשה וזנקוב, שהיה נפלא עם 29 נקודות שלא הספיקו אצל המפסידה, סיכם ואמר: "בדקות האחרונות לא שלטנו במשחק מבחינה התקפית. היו לנו התקפות מהירות מדי, לא קלענו, ומנגד אפשרנו להם זריקות קלות. בסופו של דבר זה הוכרע על הזריקה האחרונה, וזה 50:50. יש להם את הקלאס ואת השחקנים לקלוע זריקות כאלה. אנחנו כאן בזכות זריקה אחת, והם אלופים בזכות זריקה אחת. זה הכדורסל".

אייזאה קאנן הוסיף: "הם עשו מהלך אחד יותר מאיתנו. היו לנו כמה התקפות רעות לקראת הסיום, ומגיע להם כל הכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully