וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה השוותה את הסדרה אחרי 64:75 על הפועל ירושלים

משחק טוב מחוץ לקשת עם יכולת נהדרת של קרביץ (14 נק' ו-5 אס'), גמבל (13 נק' ו-7 ריב') וקמפ (13 נק' ו-8 ריב') סידרו 1:1 ברבע גמר הפלייאוף. סמית' (17 נק') בלט מנגד

בני הרצליה חזרה לעניינים בסדרת רבע גמר הפלייאוף הערב (ראשון) עם ניצחון 64:75 על הפועל ירושלים בדרך ל-1:1 בסדרה המרתקת.

הפתיחה הייתה שייכת לקווינטון הוקר (9 נק') ויאיר קרביץ (14 נק' ו-5 אס') שעם יכולת נהדרת מחוץ לקשת העלו את המארחת ליתרון 10:18 ברבע הראשון. הפער גדל בתחילת הרבע השני לדו ספרתי עם ריצת 4:21 ברצף שלשות אדיר של הרצליה. ג'וליאן גמבל הצטרף לחגיגה כקלע המוביל ברבע (13 נק' ו-7 ריב'), ולמרות שזאק הנקינס (10 נק' ו-14 ריב') ניסה להחזיר את ירושלים למשחק, הרצליה ירדה להפסקה ביתרון 26:42.

החצי השני התחיל נהדר עבור ירושלים בניסיון לצמצם נזקים כשספידי סמית' (17 נק') הוביל את הירושלמים בריצת 3:10 שהורידה את ההפרש ל-10, אך מוריס קמפ (13 נק' ו-8 ריב') סייע לחבורה של אורן אהרוני לשמור על היתרון ההרצליאני על דו ספרתי עם 46:57. סמית' המשיך להיות האיש הבולט של האורחת יחד עם אור קורנליוס (10 נק') והנקינס במאני טיים, אבל עודד ברנדווין (10 נק') סייע יחד עם קמפ להרצליה להשוות את הסדרה עם ניצחון 64:75 חשוב עבור סגנית האלופה.


קלעו לבני הרצליה: יאיר קרביץ (5 אס') 14, ג'וליאן גמבל (7 ריב') ומוריס קמפ (8 ריב') 13 כ"א, רוברט קרטר (6 ריב') 12, עודד ברנדווין 10, קווינטון הוקר 9, כריס באב 4. עמית שוורץ, גיא ארטמן ואלון מיכאלי שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: ספידי סמית' 17, ליוואי רנדולף (6 ריב'), זאק הנקינס (14 ריב') ואור קורנליוס 10 כ"א, מארקס מייריס 7, טי ג'יי קליין וקאדין קריגנטון 4 כ"א, עוזב בלייזר 2. איתי שגב ונועם יעקב שותפו ולא קלעו.

ספידי סמית' הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפועל ירושלים תעלה ל-0:2? סמית'/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

קווינטון הוקר וג'וליאן גמבל העלו את סגנית האלופה ליתרון 4:7 בפתיחה צמודה עם סקור נמוך אחרי שש דקות משחק. ספידי סמית' שכיכב במשחק הראשון בסדרה דייק פעמיים מהקו, רוברט קרטר הגיב עם הטבעה נהדרת ושלשה נוספת של הוקר קבעה יתרון 8:12 להרצליה. היכולת הנהדרת מחוץ לקשת המשיכה עם שלשות של יאיר קרביץ וקרטר בדרך להפרש 8 לזכות הרצליה עם 10:18 בסיום הרבע הראשון.

מארק מייריס הפועל ירושלים לצד מוריס קמפ בני הרצליה. ברני ארדוב
פתיחה טובה של המארחת. קמפ ומייריס/ברני ארדוב

רבע 2:

קרביץ פתח את הרבע השני נהדר עם עוד צליפה מחוץ לקשת והיתרון של הרצליה עלה לדו ספרתי. קמפ הוסיף פעמיים מהקו והטביע ב-12:27 אדיר של סגנית האלופה במה שגרם לדז'יקיץ' לקרוא לפסק זמן. עודד ברנדווין הצטרף לחגיגה בריצת 4:21, לפני שהנקינס קלע בלייאפ. אור קורנליוס הגיב לריצה של הרצליה עם שלשה משלו, גמבל הוסיף 2 לזכות המארחת וסמית' צימק את ההפרש ל-16 עם שתי דקות על השעון לסוף הרבע. קרביץ החמיץ הזדמנות להגדיל עם זריקה על הבאזר והרצליה ירדה להפסקה ביתרון 26:42 על ירושלים.

אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים לצד ספידי סמית'. ברני ארדוב
הגיע למשחק למרות שחש ברע. דז'יקיץ' וסמית'/ברני ארדוב

רבע 3:

רנדולף פתח את החצי השני עם נקודות בצבע, סמית' הוסיף שלשה וקרביץ' החזיר את הצבע ללחיים של המובילה במתפרצת. הריצה הירושלמית המשיכה עם 3:9, אבל שלשה של הוקר הגדילה מחדש את הפער ל-13. באב סחט סל ועבירה, קרטר הוסיף בקליעה מחצי מרחק והנקינס המשיך להיות האיש הבולט בצבע בדרך לצמצם את ההפרש ל-11. שלשה של קרביץ הגדילה את היתרון, אך סל של רנדולף בסיום הרבע קבע 46:57 לקראת הרבע הרביעי.

ג'וליאן גמבל בני הרצליה. ברני ארדוב
רבע שלישי פחות טוב, אבל היתרון עוד שלהם. גמבל/ברני ארדוב

רבע 4:

סמית' וברנדווין קלעו את הנקודות הראשונות של הרבע האחרון כשירושלים הורידה את ההפרש לחד ספרתי. ברנדווין עם סל מחוץ לקשת החזיר את הרצליה לדו ספרתי, מייריס וקורנליוס מחקו עם 5 נקודות רצופות והנקינס הטביע וצימק ל-63:56 עם חמש וחצי דקות על השעון. קמפ סחט סל ועבירה והקפיץ את הקהל המקומי, קורנליוס צלף מהשלוש וזה 6 בלבד למארחת. פעם נוספת ירושלים עם שגיאה בהגנה כשהנקינס עשה עבירה על גמבל שהטביע והצליח להגדיל בחזרה את היתרון ההרצליאני. קרטר נשלח לקו וקלע פעמיים בדרך ל-64:75 של הרצליה ו-1:1 בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully