וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד חגג אליפות: "התחלה לא רעה עבורי במנצ'סטר סיטי"

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 22:28

התכולים הניפו גביע פרמיירליג שלישי ברצף עם שיאים בלתי נתפסים של גווארדיולה ושחקנים נוספים: "כדי להיות אחת הגדולות, עלינו לזכות בליגת האלופות". ווקר: "טרבל יהיה פנטסטי"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 0:1/ספורט1

מנצ'סטר סיטי זכתה באליפות התשיעית בתולדותיה אמש (שבת), בעקבות ההפסד של ארסנל, והערב היא חגגה אותה מול הקהל הביתי שלה עם 0:1 על צ'לסי. פפ גווארדיולה העלה הרכב משני שבכל זאת דאג לנצח, ולאחר שהקהל פרץ לדשא ואז פונה, קיבלו התכולים את הצלחת בפעם השלישית ברציפות.

סיטי הפכה לראשונה גם מאז מנצ'סטר יונייטד בין העונות 2006/7 ל-2008/9 לזכות בשלוש אליפויות ברציפות. בעונה הבאה היא תוכל להפוך לראשונה לזכות בפעם הרביעית ברציפות אי פעם בתולדות הליגה האנגלית לדורותיה.

שחקנים רבים שברו שיאי פרמיירליג עם זכייה חמישית שלהם בתואר. ריאד מחרז למשל, הפך לאפריקאי עם הכי הרבה זכיות בתואר כשעקף את דידייה דרוגבה (4 עם צ'לסי). אדרסון הצטרף לפיטר שמייכל עם זכייה חמישית בתואר של שוער, בעוד פיל פודן עם זכייה חמישית לפני יום הולדתו ה-23 זכה יותר פעמים מאגדות פרמיירליג אחרות כמו דויד סילבה, אריק קנטונה, פרנק למפארד וכריסטיאנו רונאלדו.

עוד בכדורגל עולמי

מנצ'סטר סיטי אלופת הפרמיירליג 2022/23. GettyImages
על גג העולם. גונדואן ושחקני סיטי מניפים בפעם השלישית ברצף/GettyImages

פפ גווארדיולה הגדיל את מספר האליפויות שלו מאז האליפות הראשונה שלו ב-2009 עם ברצלונה, כשבחמש הליגות הבכירות הוא המאמן עם הכי הרבה זכיות - 11 במספר - כשהבא אחריו הוא מסימיליאנו אלגרי עם 6 כאלה בליגה האיטלקית.

הספרדי הודה בסיום שהקבוצה שלו רעבה לעוד: "אנחנו מודעים לעבודה שעשינו משהו יוצא מן הכלל. כדי להיות אחת הגדולות באמת, עלינו לזכות עוד בליגת האלופות. זכייה חמישית מתוך שש העונות האחרונות זה בטח משהו מיוחד, כולם יודעים את זה, כל המועדונים האחרים גם כן".

גם ג'ק גריליש ידע להחמיא למאמן שלו, אחרי שהאנגלי השתפר בצורה מופלאה העונה תחתיו, זאת לאחר שהתקשה בעונת הבכורה שלו בתכלת: "זה מעט מוזר כמה הוא יודע כל דבר. לפעמים במשחקים הוא מגיע משום מקום עם טקטיקות שונות, אבל זה תענוג לעבוד איתו. אני אוהב רגעים כאלה, כולנו אוהבים אותו כל הזמן".

ארלינג הולאנד שכבש עד כה העונה 36 שערים ויוכל להגדיל את המאזן שלו בשני המשחקים שנותרו לסיטי בפרמיירליג העונה, הוא שחקן האלופה שכבש הכי הרבה שערים עבור אלופה אנגלית מאז טד דרייק במדי ארסנל בשנת 1935 שכבש 42 שערים אצל התותחנים.

הנורבגי סיפר בסיום החגיגות: "אלו רגעים שאזכור עד סוף חיי. זה לא יאומן, באמת. קשה לי להסביר כמה אני מאושר, לא מעכל את זה. אני מניח שזאת התחלה לא רעה עבורי במדים של מנצ'סטר סיטי, לא?".

קייל ווקר הוסיף: "תמיד האמנו שאנחנו יכולים לעשות זאת, יש פה חבורה של מקצוענים ו-ווינרים. אל תטעו - עוד לא סיימנו. יש לנו גמר גביע מול יריבה מרה ואז גמר ליגת האלופות. נחגוג הלילה ואז נמשיך לנסות לעשות היסטוריה. טרבל יהיה פנטסטי, אבל יש עוד הרבה כדורגל לשחק. כדי להגיד שאנחנו אחת הקבוצות הטובות בתולדות הליגה, יש לנו עוד קצת להשיג. אם נעשה זאת, ידברו עלינו ככה".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
ממשיך לזלול תארים. גווארדיולה/GettyImages

עם זכייתה התשיעית בתואר האליפות באנגליה, מנצ'סטר סיטי השתוותה לאברטון במקום הרביעי בטבלת הזכיות, שלפניה רק מנצ'סטר יונייטד (20), ליברפול (19) וארסנל (13) שיכולה להתחיל להרגיש מאוימת לפי קצב הזכיות ההיסטרי של התכולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully