וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל הפסידה לנוטינגהאם, מנצ'סטר סיטי זכתה באליפות שלישית ברציפות

הקבוצה של גווארדיולה ממשיכה בשליטתה בכדורגל האנגלי: התותחנים המשיכו בצניחה והפסידו 1:0, סיטי זכתה באליפות חמישית בשש עונות אחרי שהשלימה את המהפך המרשים, אולי בדרך לעונה היסטורית

צפו בסרטון האליפות הרשמי: בפעם השליישת ברציפות, מנצ'סטר סיטי אלופת אנגליה לעונת 2022/23/אתר רשמי, מנצ'סטר סיטי

בפעם החמישית בשש העונות האחרונות, מנצ'סטר סיטי זכתה הערב (שבת) רשמית באליפות הפרמיירליג לעונת 2022/23, בעקבות ההפסד של ארסנל 1:0 לנוטינגהאם שהבטיח לסיטיזנס באופן רשמי את האליפות התשיעית בתולדותיה. הקבוצה של פפ גווארדיולה צפתה במשחק של התותחנים בידיעה שהפסד נוסף של הקבוצה של ארטטה יבטיח לה סופית את התואר, ואכן, ארסנל המשיכה בצניחה שלה במחזורים האחרונים, ומסיימת את העונה באכזבה נוספת, סחוטה ותשושה.

כזכור, ארסנל הייתה במקום הראשון באנגליה במשך רוב העונה, וכבר הוליכה ב-8 נקודות הפרש מסיטי השנייה, אבל בשבועות האחרונים ארסנל לא עמדה בלחץ. זה התחיל בשני מחזורים רצופים שבהם הובילה 0:2 וסיימה בתיקו מול ליברפול ומול ווסטהאם, לאחר מכן פישלה בבית מול סאות'המפטון החלשה מהתחתית (3:3), בהמשך הובסה 4:1 על ידי סיטי במשחק העונה, במחזור הקודם הובסה בבית 3:0 על ידי ברייטון, והיום ספגה הפסד נוסף כאמור.

צפו בתקציר המשחק

תקציר משחק האליפות של סיטי: נוטינגהאם פורסט - ארסנל 0:1/ספורט1
מרטין אודגור, שחקן ארסנל. רויטרס
מפלה אחרי מפלה. ארסנל/רויטרס

מנגד, מנצ'סטר סיטי כבר עם 11 ניצחונות ליגה רצופים, היא העפילה גם לגמר הגביע האנגלי, עלתה לגמר ליגת האלופות אחרי ניצחון גדול על ריאל מדריד, והקבוצה של פפ לא מראה סימני האטה - בעוד עונה שבה כבשה הכי הרבה שערים, וספגה הכי מעט.

כמו ליברפול בשעתו, השנה גם ארסנל הרגישה את סיטי נושפת בעורפה, מנצחת שבוע אחרי שבוע בעקביות מרשימה, עם רעב שלא פוסק, עם ארלינג הולאנד שניפץ את שיאי הכיבוש, והתכולים ממנצ'סטר ממשיכים את השליטה הבלתי ניתנת לערעור בכדורגל האנגלי - אולי בדרך לעונה עם טרבל היסטורי. היום רשמית הם הוכתרו לקבוצה הכי טובה באנגליה. בקרוב מאוד נדע אם היא הקבוצה הכי טבה באירופה, ועד כמה היסטורית העונה שלה.

והנתון הסמלי: עד היום, לנוטינגהאם היה ניצחון אחד מ-11 משחקי פרמיירליג מול ארסנל. בניצחון היחיד, אלפי הולאנד כבש אז (1996) לנוטינגהאם. הערב הבן שלו, ארלינג הולאנד, לוקח אליפות בזכות פורסט. כמו כן, בזכות הניצחון נוטינגהאם הבטיחה הישארות עונה נוספת בפרמייר ליג, וחגגה הישג כפול.

שחקני נוטינגהאם פורסט חוגגים. DARREN STAPLES/AFP, GettyImages
נוטינגהאם פורסט קירבה את מוליכת הטבלה לאליפות/GettyImages, DARREN STAPLES/AFP

מהלך המשחק

דקה 19: 0:1 לנוטינגהאם פורסט! אודגור שגה בענק כשמסר אחורה, ישירות לרגליו של גיבס-ווייט שהוביל מתפרצת והשאיר לאווניי, שהכניע את רמסדייל שנייה לפני שגבריאל סגר.

יום ראשון בליגה האנגלית:

ווסטהאם - לידס יונייטד (15:30, ספורט1)
ברייטון - סאות'המפטון (16:00, ספורט2)
מנצ'סטר סיטי - צ'לסי (18:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully