וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי חגגה אליפות עם 0:1 על צ'לסי בהרכב משני, ברייטון באירופה

התכולים ממנצ'סטר הגיעו למפגש כאלופים בעקבות ההפסד של ארסנל, גווארדיולה הותיר על הספסל את דה בראונה והולאנד שראו את אלברס (12) כובש. השחפים גברו 1:3 על סאות'המפטון ויסיימו במקום השישי, לידס הפסידה 3:1 לווסטהאם והיא על סף ירידה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 0:1/ספורט1

ההפסד של ארסנל אתמול (שבת) הכתיר את מנצ'סטר סיטי רשמית לאלופה בפעם השלישית ברציפות, ולכן גווארדיולה עלה בהרכב משני מול צ'לסי. זה הספיק לו לניצחון נוסף הודות לשער של חוליאן אלברס שקבע 0:1.

דרמה הגדולה היום נרשמה עוד קודם לכן בלונדון, שם ווסטהאם גברה 1:3 על לידס שבעקבות ההפסד נמצאת על סף ירידה לצ'מפיונשיפ. בנוסף, ברייטון ניצחה 1:3 את סאות'המפטון שנשרה לצ'מפיונשיפ ובזכות הניצחון הבטיחה מעשית את מקומה בליגה האירופית בעונה הבאה.

מנצ'סטר סיטי אלופת הפרמיירליג 2022/23. GettyImages
האלופה כבר עם הראש בגמר הגביע האנגלי ובגמר הבאלופות/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 0:1

אחרי ההעפלה המופלאה לגמר ליגת האלופות, מוליכת הטבלה הבטיחה בשבת אליפות תשיעית בתולדותיה בזכות ההפסד של ארסנל מול נוטינגהאם. לכן, פפ גווארדיולה עלה היום בהרכב משני למדי מול הבלוז - וזה הספיק לניצחון נוסף במשחק הבית האחרון לעונה, שבסיומו פרצו האוהדים לכר הדשא.

"לא מעניין אותי מה קורה בנוטינגהאם, אני רוצה לנצח כדי לזכות באליפות", אמר פפ גווארדיולה לפני המשחק. "כמובן שאנחנו מרוצים שעלינו לגמר האלופות, אבל מבחינתי הליגה היא התחרות החשובה ביותר. טניסאים תמיד אומרים שכשהם מגישים לזכייה בווימבלדון, זו הנקודה הקשה ביותר שלהם. אנחנו ברי מזל שנוכל לזכות באליפות בבית, מול הקהל שלנו, וחייבים לקחת את ההזדמנות הזו".

עם זאת, כאמור החליף כמעט את כל ההרכב שלו, כך שעל הספסל נותרו הכוכבים, כולל קווין דה בראונה וארלינג הולאנד שרק עלו מהספסל לדקות הסיום. המשמעות היא שאת ההתקפה הובילו ריאד מחרז, פיל פודן, קול פאלמר וחוליאן אלברס. בשער פתח אורטגה שהצטיין, בהגנה ריקו לואיס וסרחיו גומס ובקישור עורך בכורה בהרכב במסגרת הליגה במדי הסיטיזנס קלווין פיליפס. במשחק שהיה לפרוטוקול בלבד כמובן, בישול נהדר של פאלמר לאלברס כבר בדקה ה-12 הכריע את ההתמודדות והותיר את צ'לסי עם שישה הפסדים רצופים לסיטי שבהם לא הבקיעה אפילו לא פעם אחת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צפו: ווסטהאם הפכה, לידס על סף ירידה

תקציר: ווסטהאם - לידס 1:3/ספורט1

ווסטהאם - לידס 1:3

לאחר שהעפילו לגמר הקונפרנס ליג ועוד לפני המחזור הבטיחו מעשית את הישארותם בליגה, היום הפטישים הבטיחו רשמית עונה נוספת בפרמיירליג וועשו זאת בסטייל עם ניצחון במשחק הבית האחרון שלהם לעונה. לעומתם, לידס יונייטד בדרך הבטוחה לצ'מפיונשיפ בעקבות הפסד נוסף שמותיר אותם מתחת לקו האדום - כל זאת שלוש שנים אחרי שחזרו לפרמיירליג לאחר 16 שנים ארוכות.

רודריגו בשער מרהיב בדקה ה-17 העלה את האורחת ליתרון יקר שהיה מקפיץ אותה מעל הקו האדום, אך אבל הקפטן המקומי דקלאן רייס, אולי בהופעתו האחרונה בפרמיירליג כשחקן ווסטהאם לפני שיעזוב לאחת הגדולות, כנראה לארסנל, השווה מבישול של ג'רוד בואן בדקה ה-31. המהפך הושלם כאשר בואן מצא את הרשת בדקה ה-72 ומזה לידס כבר לא הצליחה לחזור, אפילו ספגה את ה-3:1 בתוספת הזמן משער של מנואל לנסיני, שחקן נוסף שכנראה ייפרד מווסטהאם שכעת יכולה להתמקד אך ורק בגמר נגד פיורנטינה ב-7 ביוני.

לידס חייבת לנצח את טוטנהאם במשחק הבית בחזור הסיום ולקוות להפסד של אברטון נגד בורנמות', בידיעה שגם ניצחון שלהם ותיקו של הטופיז עלול לא להספיק. אם לא די בכך, לידס גם איבדה היום את פטריק במפורד שנפצע והוחלף במחצית הראשונה.

ווסטון מקני, שחקן לידס. רויטרס
לידס נותרה מתחת לקו האדום לפני מחזור הסיום. מקני/רויטרס

צפו: ברייטון חגגה עלייה היסטורית לקמפיין אירופי

תקציר: ברייטון - סאות'המפטון 1:3/ספורט1

ברייטון - סאות'המפטון 1:3

העונה המדהימה של ברייטון תסתיים עם הכרטיס למפעל אירופי, ככל הנראה לליגה האירופית בזכות היתרום העצום שלה על אסטון וילה שמפגרת אחריה בשלוש נקודות. השחפים ניצחו את סאות'המפטון שכבר נשרה לצ'מפיונשיפ ובזכות הפרש השערים שלהם (20+ מול 4+ של אסטון וילה), הבטיחו מעשית את המקום השישי ואת ההעפלה לקמפיין האירופי הראשון בתולדותיהם. קשה להאמין שברייטון לא תשחק בליגה האירופית לאור הפרש השערים שלה, אבל אם תפסיד במחזור הסיום 9:0 לאותה אסטון וילה, היא תשחק בקונפרנס ליג.

אוון פרגוסון נהנה מבישולים של אלכסיס מקאליסטר וקארו מיטומה כדי לכבוש צמד בדקות 29 ו-40, פסקל גרוס קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-69 ובין לבין מוחמד אליונוסי רק צימק בדקה ה-58 אחרי קרן של ג'יימס וורד פראוז.

אוון פרגוסון, חלוץ ברייטון. רויטרס
השחפים בעונה הבאה בליגה האירופית/רויטרס

המחזור ה-37 יסתיים ביום שני, כשניוקאסל תארח את לסטר (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully