וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע רוצה לסיים במקום השני. חמד וקלימלה יפתחו יחד?

עודכן לאחרונה: 19.5.2023 / 14:59

ברדה שוחח עם שחקניו והבהיר להם שחשוב לנצח במחזור האחרון את מכבי נתניה (שבת, 20:30, ספורט4). טיבי בספק, באריירו עשוי לפתוח כבלם לצד בלוריאן. טוומאסי צפוי לשוב ל-11 של קוז'וך: "בשלישי המשחק הכי חשוב, אבל צריך להביא נקודות בכל משחק"

מחזור 36הסתיים20/05/2023
הפועל באר שבע
  • יחזקאל (30)
  • ספורי (84, פנדל)
0
    מכבי נתניה
    תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

    הפועל באר שבע

    בהפועל באר שבע רוצים לסיים את העונה הארוכה עם ניצחון ביתי על מכבי נתניה (שבת, 20:30, ספורט3), שיבטיח את השגת המקום השני בתום העונה. עבור הפועל באר שבע, המקום השני חשוב מאוד ועל כך שוחח אליניב ברדה עם השחקנים אחרי שהיה מאוד מאוכזב מהם במשחק האחרון מול מכבי תל אביב שהסתיים בהפסד 3:0 שבעקבותיו הצהובים צימקו את הפער בין הקבוצת לנקודה.

    הלדר לופס יחזור להרכב אחרי ריצוי עונש צהובים בבלומפילד ביום שני, בעוד איתן טיבי בספק גדול בגלל פציעה. מורחקי טרנר עדיין בחוץ, אבל פטריק קלימלה עשוי לחזור להרכב. מריאנו באריירו עשוי לפתוח כבלם לצד אור בלוריאן, כאשר לברדה שוב יהיה ספסל רווי בשחקני קבוצת הנוער.

    הלדר לופס שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
    ישוב למשחק סיום העונה, אולי האחרון שלו בב"ש. לופס/ברני ארדוב

    מכבי נתניה

    למרות הסיכויים לתפוס את המקום הרביעי בטבלה, הראש של כל אנשי מכבי נתניה, כצפוי, נמצא בגמר גביע המדינה נגד בית"ר ירושלים שיערך ביום שלישי הקרוב. המאמן רן קוז'וך יבצע לא מעט שינויים בהרכב, חלקם כפויים וחלקם עם הסתכלות קדימה לעבר הגמר.

    רז שלמה, כארם ג'אבר ועוז בילו המוצהבים וכן פלאמן גלאבוב שאינו כשיר ייעדרו מהסגל, כאשר לעומתם צפוי פטריק טוומאסי לשוב להרכב. השוער איתמר ניצן אמור לקבל מנוחה ואותו יחליף שוער המשנה רז כרמי. גם בוריס אנו שלא שיחק בתבוסה למכבי חיפה, ישוב להרכב ויפתח לצידו של איתן אזולאי בקישור, כאשר אושר אליהו ימשיך לקבל קרדיט בחלק הקדמי לצידם של טוומאסי ואיגור זלטאנוביץ'.

    "בשבת נראה איך הקבוצה התאוששה מהתבוסה למכבי חיפה", אמר קוז'וך לקראת המשחק, "אפשר להפסיד, אבל אני תמיד אומר שהגישה צריכה להיות של קבוצה שרוצה לנצח, ששואפת קדימה, של קבוצה שנלחמת וזה לא היה נגד מכבי חיפה. אנחנו צריכים להבין שזה משהו שאנחנו חייבים להביא בכל משחק. ביום שלישי זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה ואנחנו נעשה רוטציות וניתן מנוחה למי שצריך, אבל הגישה היא שצריך להביא נקודות בכל משחק".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

    בשיתוף כללית
    שחקן מכבי נתניה פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
    אמור לחזור להרכב. טוומאסי/ברני ארדוב

    טריוויה

    * ניצחון יבטיח להפועל באר שבע את הסגנות בפעם השנייה ברציפות והשלישית בסך הכול (עשתה את זה גם ב-2013/14). תיקו יספיק רק אם מכבי תל אביב לא תנצח, ובמקרה של הפסד היא תישאר שנייה רק אם גם הצהובים יפסידו.

    * 108 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הראשונה. מכבי נתניה ניצחה 40 פעמים, הפועל באר שבע 32 ועוד 36 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * גמר גביע הטוטו העונה הסתיים ב-0:0 לפני שמכבי נתניה ניצחה בפנדלים, אבל במסגרת של ליגה התיקו המאופס האחרון בין השתיים היה בווסרמיל, באוקטובר 1998 כששיחקו יחד בליגה השנייה. מאז היו שערים בכל 43 המפגשים.

    * פטריק טוומאסי שותף בארבעה משחקי ליגה מול באר שבע וכבש בכל אחד מהם. חמישה שערים סך הכול, כולל צמד במשחק הביתי בפלייאוף בעונה שעברה (0:3).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: נאאל עודה
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 7438

    משחקי המחזור ה-36:

    שבת, 20:30: מכבי חיפה - הפועל ירושלים
    שבת, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט4)
    שבת, 20:30: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט3)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully