וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפיקה רוצה את דור תורג'מן, מכבי תל אביב במאמץ להחתימו

17.5.2023 / 14:18

מועדון הפאר הפורטוגלי סימן את החלוץ בן ה-19 כאחד הצעירים המבטיחים בעולם, ופנה רשמית לצהובים כדי להעבירו לקבוצת המילואים ובהמשך לקבוצה הראשונה. מכבי תל אביב נכנסה למירוץ להחתמתו על חוזה חדש, והשחקן יצטרך לבחור בקרוב את המסלול הנכון עבורו

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט 1

המונדיאליטו שייפתח בסוף השבוע בארגנטינה ירכז אליו מאות סקאוטים מרחבי העולם. גביע העולם עד גיל 20 מושך את המועדונים הגדולים בתבל, שעוקבים אחרי הדור הבא של הכדורגלנים, והפעם גם לישראל יש נציגות, בדמות הנבחרת של אופיר חיים. אלא שעוד לפני שריקת הפתיחה למשחק הבכורה של הנבחרת, אחד השחקנים הבולטים בשורותיה, דור תורג'מן, כבר קיבל הצעת ענק לה קשה מאוד לסרב.

מועדון הפאר הפורטוגלי בנפיקה הגיש לחלוץ בן ה-19 של מכבי תל אביב הצעה להצטרף בקיץ הקרוב לשורות קבוצת המילואים שלו, במטרה להתפתח שם, לקדם את עצמו ולעבור בהמשך לקבוצה הראשונה, זו ששיחקה העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות נגד מכבי חיפה, עקפה את פריז סן ז'רמן בדרך לפסגה והגיעה עד לרבע הגמר, שם הודחה בידי אינטר שהפכה מאז לפיינליסטית.

דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
סומן כאחד הצעירים המבטיחים בעולם. דור תורג'מן/אריאל שלום

בנפיקה פנתה לסוכנו של תורג'מן, עידן בן אבו, שהמריא לפני כחודש לליסבון וקיבל סקירה על המסלול שמייעדת לתורג'מן הקבוצה הגדולה מפורטוגל. בן אבו ערך סיור במתקני האימון והתרשם ממספר פגישות שקיים, כי בנפיקה מאוד רצינית לגבי החלוץ הצעיר ורואה בו אחד מהשחקנים הבולטים בעולם לגילו. בנפיקה פנתה לתורג'מן אחרי שהתרשמה ממנו במשחקי נבחרת הנוער של ישראל והבינה עד כמה פוטנציאל הקידום שלו גבוה. בנוסף לכך, ידעו במועדון הפורטוגלי שרוכש בכל עונה שחקנים צעירים בולטים מכל רחבי העולם, שהחוזה של תורג'מן מסתיים בעוד שנה.

במקביל לפנייה אל סוכנו של תורג'מן, בנפיקה יצרה כאמור קשר עם מכבי תל אביב כאשר השיחות התנהלו בדרג הכי גבוה, בין המנהל המקצועי של בנפיקה למנהל המקצועי של מכבי תל אביב ברק יצחקי. השיחות נוהלו במשך יותר מחודש, כשהצהובים תחילה סירבו לדון במכירתו, אבל בהמשך הבינו כי בנפיקה מאוד רצינית וצריך לשמוע אותה ולהתייחס לפנייה בהתאם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נשיא בנפיקה רוי קוסטה. Jonathan Moscrop, GettyImages
נשיא בנפיקה רוי קוסטה/GettyImages, Jonathan Moscrop

עוד כדורגל ישראלי

לחלוץ, שהפך בחצי העונה האחרונה לשחקן סגל קבוע במכבי תל אביב אבל לא קיבל מספיק דקות בגלל שהקבוצה נשענה על ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ', ולא מספיק האמינה בו, יש הסכם חתום שמסתיים במאי 2024, בעוד שנה מהיום. אם מכבי תל אביב לא תדע להחתים אותו על חוזה חדש, יוכל תורג'מן בחודש ינואר 2024 לנהל משא ומתן עם כל קבוצה בעולם, ולעזוב את מכבי תל אביב תמורת דמי העברה שמסתכמים בכמה מאות אלפי יורו בלבד, שמהווים דמי השבחה.

במכבי תל אביב מבינים היטב את הפלונטר בו הם מצויים, ובחודש האחרון קיימו מרתון של פגישות עם השחקן ונציגיו כדי לפתוח את החוזה ולהחתים את תורג'מן על חוזה חדש ארוך טווח ומשודרג. השחקן יצטרך להחליט בתקופה הקרובה, במקביל להימצאותו בארגנטינה, האם הוא מקבל את ההצעה של מכבי תל אביב וחותם על חוזה חדש או שהוא מתעקש לעזוב ולעבור לפורטוגל, בין אם בקיץ הקרוב כפי שרוצים הפורטוגלים, או בסוף העונה הבאה על פי ההסכם הנוכחי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully