וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מהנבחרות הבודדות שלא יקיימו משחק הכנה למונדיאליטו

כל היריבות בבית ג' קיימו או יקיימו לפחות משחק אחד, אבל כרגע לכחולים-לבנים לא מתוכנן אחד כזה. המשחק האחרון של הנבחרת של שנתון 2003 היה בגמר אליפות אירופה לפני כמעט שנה

מפגש בין נבחרת הנוער של ישראל לחברים בקהילה היהודית בבואנוס איירס/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל עד גיל 20 היא אחת המשתתפות היחידות במונדיאליטו שלפחות כרגע לא מתוכנן לה אפילו משחק אחד הכנה לפני הטורניר. אליפות העולם עד גיל 20 תצא לדרך ביום שבת בארגנטינה והכחולים-לבנים יפתחו את הופעותיהם ביום ראשון.

ישראל הוגרלה לבית ג' ותפגוש בו את קולומביה, סנגל ויפן. היריבה הראשונה של הכחולים-לבנים, קולומביה, תקיים היום משחק הכנה נגד ניגריה, סנגל התמודדה עם ארה"ב לפני שלושה ימים (והפסידה 2:1) ויפן נכנעה הלילה 2:1 לארגנטינה. ניגריה, ארה"ב וארגנטינה משחקות בעצמן בטורניר.

משחקי הכנה של נבחרות לפני טורנירים גדולים הם דבר שכיח ונהוג, והכמות שלהם בדרך כלל נקבעת על פי תקופת הזמן מרגע ההתכנסות של הסגלים. בגלל שהפעם מדובר בזמן קצר, חלק מהנבחרות הסתפקו במשחק אחד. נכון לכתיבת שורות אלה, לישראל לא מתוכנן אפילו אחד.

נבחרת הנוער של ישראל באליפות אירופה 2022. VLADIMIR SIMICEK, GettyImages
שחקני הנבחרת באליפות אירופה בשנה שעברה/GettyImages, VLADIMIR SIMICEK

ישראל עלתה לאליפות העולם עד גיל 20 לראשונה בהיסטוריה בזכות ההעפלה שלה לגמר אליפות אירופה עד גיל 19 בשנה שעברה. יחד עם זאת, השחקנים שנולדו בשנת 2003 סיימו את דרכם בנבחרת הנוער אחרי אותו טורניר והמשמעות היא שהמשחק נגד קולומביה יהיה הפעם הראשונה בה הם משחקים יחד אחרי קרוב לשנה.

נבחרות קולומביה, סנגל ויפן של שנתון 2003 העפילו בזכות ההישגים שלהן באליפויות היבשתיות שנערכו בפברואר (דרום אמריקה) ומרץ (אפריקה ואסיה) - כלומר, בחצי השנה האחרונה הן קיימו מספר גדול של משחקים. לעומתן, נבחרת ישראל של שנתון 2003 לא שיחקה אפילו פעם אחת. כרגע גם לא מתוכנן לה משחק אימון - אם כי הדברים עשויים להשתנות.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים עם אילי מדמון ואל ים קנצפולסקי. ניב אהרונסון
בדרך כלל נבחרות עורכות משחקי הכנה לפני טורנירים גדולים/ניב אהרונסון

אליפות העולם עד גיל 20 (שנתון 2003) תפתח ב-20 במאי ותסתיים ב-11 ביוני. היא הועברה מאינדונזיה לארגנטינה בגלל הקשיים שהערימו האינדונזים בנוגע לאירוח של ישראל וחוסר הסכמה לשחק נגדה.

24 הנבחרות חולקו ל-6 בתים ו-16 מתוכן יעפילו לשמינית הגמר (12 נבחרות שיסיימו במקומות 1-2 ו-4 נבחרות הכי טובות מהמקום השלישי). 8 נבחרות בלבד יסיימו את דרכן אחרי שלב הבתים ולישראל יש סיכוי טוב להעפיל.

המשחקים של הנבחרת בבית ג' (לפי שעון ישראל):

21.5, 21:00: ישראל - קולומביה
24.5, 21:00: סנגל - ישראל
27.5, 00:00: יפן - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully