וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "ישראל לא מפחדת מאף אחת, תראו את זה במונדיאליטו"

11.5.2023 / 14:00

מאמן הנבחרת עד גיל 20 במסיבת עיתונאים לפני היציאה לאליפות העולם בארגנטינה: "באים לעשות משהו גדול. המטרה העיקרית? להגיע לשמינית הגמר, לסגנית אלופת אירופה יש הרבה מה לתת. עשינו הכל כדי שגלוך וטוקלומטי יהיו איתנו"

אימון נבחרת הנוער לקראת המונדיאליטו/ההתאחדות לכדורגל

שבוע וחצי לפני משחק הפתיחה שלה במונדיאליטו בארגנטינה ושלושה ימים לפני ההמראה, ערכה היום (חמישי) נבחרת ישראל עד גיל 20 מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן אופיר חיים, הקפטן אילי מדמון והקשר אל ים קנצפולסקי.

כידוע, הכוכב הגדול אוסקר גלוך לא יעמוד לרשות המאמן וכמוהו גם עידן טוקלומטי הפצוע, בעוד דור תורג'מן יצטרף לסגל לאחר סיום העונה של מכבי תל אביב. ישראל תפתח את דרכה ב-21 במאי מול קולומביה, שלושה ימים לאחר מכן תפגוש את סנגל, ושלושה ימים לאחר מכן תנעל את שלב הבתים מול יפן.

מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים עם אילי מדמון ואל ים קנצפולסקי. ניב אהרונסון
מכוונים גבוה. אופיר חיים, אילי מדמון ואל ים קנצפולסקי/ניב אהרונסון

בפתח מסיבת העיתונאים אמר אופיר חיים: "כולנו מאוד מתרגשים כי זו הפעם הראשונה של ישראל במונדיאליטו, אבל אנחנו לא מגיעים לסמן 'וי' - יש לנו מטרות גדולות והראשונה היא לנצח את קולומביה במשחק הראשון. אנחנו באים להראות שאנחנו נבחרת ישראל, סגנית אלופת אירופה שיש לה הרבה מה לתת".

חסרונם של אוסקר גלוך ועידן טוקלומטי: "עשינו הכל כדי שהם יהיו איתנו, אבל המטרה שלנו היא לקדם שחקנים לנבחרת הבוגרת, בשביל זה אני פה, והצלחנו לעשות את זה. הנבחרת הבוגרת היא הכי חשובה, אחר כך הנבחרת עד גיל 21 ורק אחר כך נבחרת הנוער. זה נכון שאוסקר וטוקלומטי שחקנים מצוינים, אבל כמו שלפני אליפות אירופה האחרונה הם רק פרצו, אני בטוח שכעת תשמעו שמות חדשים שבכל העולם יגלו. המון שחקנים גם שיחקו בחודשיים-שלושה האחרונים הרבה יותר, גם אם הקפטן שלי שיחק פחות - אבל אם הזכרתי את מדמון אז אני מאוד רגוע לגביו, כי אני יודע ממה הוא עשוי ושהוא מעבר לשחקן רגיל בנבחרת הזו. הוא בכל אימון נראה כמו אחד שמשחק 90 דקות בכל שבוע. שברנו את הראש כדי לבחור את התלכיד שהכי מתאים לנבחרת".

על היריבות: "כולן נבחרות ברמה מאוד גבוהה, אבל נבחרת ישראל לא מפחדת מאף אחת ואנחנו מאמינים בלב שלם שאנחנו יכולים לעשות משהו גדול. אני חולם הכי רחוק ולשחקנים בחדרי חדרים אני אומר דברים שאני לא רוצה לומר בתקשורת. אני יודע שהשחקנים מאמינים לזה והמטרה העיקרית היא להגיע לשמינית הגמר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עוד על נבחרת הנוער לקראת המונדיאליטו

כיצד נבחרת הנוער תרמה לו: "התקדמתי המון כמאמן, גם העבודה עם יילה ובוני עזרה לי ואני הכי מאושר שאני בהתאחדות. עכשיו יש גם ציפיות מאיתנו ולחץ, אבל זה לא מפחיד אותנו, אפילו גורם להרגיש יותר טוב ואני מאמין שבמונדיאל הזה תראו שאנחנו באמת נבחרת מיוחדת שתמיד נלחמת והולכת עד הסוף - אין דבר כזה לוותר ולהוריד את הראש גם כשלא הולך".

על ההגעה לארגנטינה במקום לאינדונזיה: "לא הייתי שם, אבל מבחינתי מראדונה לעד יישאר מספר 1 בכל הזמנים. אני גם ארצה ללכת לראות איפה הוא נקבר. זה מרגש אותי מאוד, שמחתי שהעבירו את הטורניר לארגנטינה".

אילי מדמון קפטן נבחרת הנוער. ניב אהרונסון
"מעבר לשחקן בנבחרת הזו". חיים משבח את הקפטן מדמון/ניב אהרונסון

הקפטן אילי מדמון הוסיף :"הנבחרת גדולה מכל שחקן. עשינו דבר אדיר באליפות אירופה וההרגשה בכל רגע הייתה משהו שאי אפשר לתאר, לקח לנו הרבה זמן לעכל את מה שעשינו. מעבר להצלחה על המגרש, החיבור עם הצוות מאוד גיבש אותנו ויצר הרבה מעבר. גם היה חשוב לנו לאחד את המדינה, במיוחד עכשיו שהמצב בארץ לא פשוט ואני כתושב הדרום רוצה לשלוח חיבוק חם לכולם".

קנצפולסקי סיכם: "אנחנו נבחרת כישרונית, אבל הייחודיות שלנו זה הגיבוש והחיבור. אחרי היורו היו המון ציפיות וכותרות, אבל אני עצמי עוד לא חוויתי בוגרים באותה תקופה וידעתי שיש לי עוד הרבה לאן להשתפר כדי להגיע לאן שאני רוצה. העונה התהפכה, אני והקבוצה לא הצגנו את מה שאנחנו רוצים, אבל התחשלתי מזה ואני בטוח שאגיע למונדיאל ואביא את עצמי בצורה הכי טובה שיש. גם ליורו הגענו צנועים כדי לעשות את העבודה שלנו, התוצאות הגיעו ואיתן גם העניין בנו - כך גם עכשיו".

אל ים קנצפולסקי, קשר נבחרת הנוער. ניב אהרונסון
מגיעים צנועים לארגנטינה. קנצפולסקי/ניב אהרונסון

הסגל המלא

שוערים: תומר צרפתי (מכבי נתניה), ליאור גליקליך (הפועל תל אביב), אופק מליקה (הפועל רעננה)

הגנה: אור ישראלוב (הפועל תל אביב), עילי פיינגולד (מכבי חיפה), סתיו למקין (הפועל תל אביב), רוי רביבו (הפועל ירושלים), הדר פוקס (מכבי פתח תקוה), שון עדרי (הפועל אדומים אשדוד), נועם בן הרוש (הפועל חיפה)

קישור: אילי מדמון (בית"ר ירושלים), רוי נאווי (מכבי תל אביב), תאי עבד (פ.ס.וו איינדהובן, הולנד), רן בנימין (הפועל תל אביב), אל ים קנצפולסקי (הפועל תל אביב), אריאל לוגסי (מכבי פתח תקוה)

התקפה: אחמד סלמן (מכבי נתניה), דור תורג'מן (מכבי תל אביב), עומר סניור (הפועל תל אביב), חמזה שיבלי (מכבי חיפה), ענאן חלאילי (מכבי חיפה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully