וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בנימין והדר פוקס בסגל למונדיאליטו, תורג'מן בפנים למרות המחלוקת

קשר הפועל ת"א זומן לנבחרת עד גיל 20 בהיעדרו של גלוך, טוקלומטי בחוץ כצפוי וכך גם עדי יונה. בן הרוש יהיה השחקן הצעיר בסגל

קבלת הפנים של נבחרת הנוער/צילום וידאו: יותם רונן, עריכה: אביעד בללי

שבועיים לפני המשחק הראשון במונדיאליטו ושבוע לפני ההמראה לארגנטינה, פורסם הערב (ראשון) סגל נבחרת ישראל עד גיל 20 לקראת ההופעה ההיסטורית באליפות העולם.

כפי שכתבנו מוקדם יותר, הכוכב הגדול אוסקר גלוך, מי שהוביל את נבחרת הנוער לסגנות אליפות אירופה, לא קיבל את השחרור מרד בול זלצבורג וייעדר מהסגל של אופיר חיים. עידן טוקלומטי סובל מפציעה טורדנית במפשעה ולא יכול לשחק בשני טורנירים בקיץ, כך שהוא יישמר לקראת יורו הצעירות. החלוץ המוביל יהיה דור תורג'מן, שלמרות המחלוקת עם מכבי תל אביב יצטרף לחבריו, גם אם באיחור.

רן בנימין, שפתח בשבת בהרכב הפועל תל אביב, זומן כמחליפו של גלוך בקישור ובסגל נכלל גם הדר פוקס, בלם מכבי פתח תקוה ששיחק לאורך כל עונת העלייה לליגת העל. עוד שחקנים שלא היו חלק מההישג של נבחרת הנוער וזומנו הפעם הם שחקני הכנף ענאן חלאילי וחמזה שיבלי, שזכו עם מכבי חיפה באליפות הנוער ועומר סניור מהפועל תל אביב. נועם בן הרוש, מגן הפועל חיפה בן ה-18, יהיה השחקן הצעיר בסגל.

דור תורג'מן שחקן נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מיועד להוביל את ההתקפה. דור תורג'מן/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

עדי יונה מבית"ר ירושלים לא זומן ויעמוד לרשות קבוצתו בגמר הגביע, בניגוד לחברו אילי מדמון, קפטן הנבחרת שייצא לארגנטינה. מנגד, אחמד סלמן לא יהיה עם מכבי נתניה בגמר.

הפועל תל אביב מובילה עם שישה נציגים מתוך ה-21 שזומנו לסגל, כאשר תאי עבד מפ.ס.וו איינדהובן הוא הליגיונר היחיד. השוער השלישי אופק מליקה מגיע מהפועל רעננה והוא הנציג היחיד מליגה א'.

מאמן הנבחרת, אופיר חיים: "יש לנו נבחרת שמורכבת מחבורת צעירים מלאי כישרון, נחישות וגאווה. אנחנו רעבים להצליח, לסחוף אחרינו מדינה שלמה ולהוכיח שלכדורגל הישראלי יש עתיד מבטיח. נשחק בארגנטינה, אבל נרגיש את הדחיפה והחום מישראל".

עוד בוואלה!

סופית: גלוך מחוץ למונדיאליטו. מחלוקת לגבי שחרור תורג'מן

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת הנוער אחמד סלמן. VLADIMIR SIMICEK/AFP, GettyImages
מונדיאליטו במקום גמר גביע./GettyImages, VLADIMIR SIMICEK/AFP

הסגל המלא

שוערים: תומר צרפתי (מכבי נתניה), ליאור גליקליך (הפועל תל אביב), אופק מליקה (הפועל רעננה)

הגנה: אור ישראלוב (הפועל תל אביב), עילי פיינגולד (מכבי חיפה), סתיו למקין (הפועל תל אביב), רוי רביבו (הפועל ירושלים), הדר פוקס (מכבי פתח תקוה), שון עדרי (הפועל אדומים אשדוד), נועם בן הרוש (הפועל חיפה)

קישור: אילי מדמון (בית"ר ירושלים), רוי נאווי (מכבי תל אביב), תאי עבד (פ.ס.וו איינדהובן, הולנד), רן בנימין (הפועל תל אביב), אל ים קנצפולסקי (הפועל תל אביב), אריאל לוגסי (מכבי פתח תקוה)

התקפה: אחמד סלמן (מכבי נתניה), דור תורג'מן (מכבי תל אביב), עומר סניור (הפועל תל אביב), חמזה שיבלי (מכבי חיפה), ענאן חלאילי (מכבי חיפה)

עומר סניור שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
לא היה בסגל לאליפות אירופה. עומר סניור/דני מרון

ישראל הפתיעה עם מקום שני באליפות אירופה עד גיל 19 בקיץ שעבר ובזכות ההישג חסר התקדים הזה, העפילה למונדיאליטו לראשונה אי פעם. היא הוגרלה לבית ג', שם תפגוש את סנגל, יפן וקולומביה.

המשחקים של הנבחרת (לפי שעון ישראל):

21.5, 21:00: ישראל - קולומביה
24.5, 21:00: סנגל - ישראל
27.5, 00:00: יפן - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully