וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: גלוך מחוץ למונדיאליטו. מחלוקת לגבי שחרור תורג'מן

7.5.2023 / 12:24

רד בול זלצבורג הבהירה שלא תשחרר את הקשר לאליפות בארגנטינה. הנבחרת עד גיל 20 תמריא ביום ראשון הבא, אבל במכבי תל אביב מתעקשים להשאיר את החלוץ למשחק נגד הפועל באר שבע יממה לאחר מכן

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

שבוע ליציאת הנבחרת עד גיל 20 למונדיאליטו בארגנטינה, וקיימת מחלוקת בין ההתאחדות לכדורגל למכבי תל אביב על מועד היציאה של דור תורג'מן. במכבי תל אביב הבהירו למנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות, בוני גינצבורג, שהם מבקשים שתורג'מן יישאר למשחק נגד הפועל באר שבע ביום שני הבא, שיתקיים יממה לאחר ההמראה של הנבחרת לארגנטינה. במכבי תל אביב רוצים שהחלוץ יהיה בסגל בצל הפציעה של ערן זהבי.

באופן תיאורטי למכבי תל אביב עדיין יש סיכוי לאליפות, בטח אם תנצח מחר בחוץ את מכבי חיפה ובמועדון לא רוצים להישאר ללא כלי התקפי נוסף. כזכור, במשחק הליגה האחרון מול הפועל ירושלים, תורג'מן פתח והציג יכולת טובה, ויש סיכוי גבוה שיפתח גם בחיפה מחר.

במכבי תל אביב רוצים שתורג'מן ימריא למחרת המשחק נגד הפועל באר שבע, יומיים אחרי שאר שחקני הנבחרת, אבל בהתאחדות רוצים שכל הסגל ימריא ביחד כדי להתרגל להפרשי השעות ולעשות הכנה מקסימלית למשחק הראשון נגד קולומביה ב-21 במאי.

כרגע קיימת מחלוקת, אך לא הנמנע שאם מכבי תל אביב תפסיד מחר בערב ותצא סופית מהמרוץ, היא תאשר את היציאה של תורג'מן עם כל הנבחרת ביום ראשון הבא.

דור תורג'מן שחקן מכבי תל אביב לפני דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
אחרי שאיבדה את זהבי, מכבי תל אביב לא רוצה להיות חסרה גם את תורג'מן/אריאל שלום

בעניין אוסקר גלוך, הקשר של רד בול זלצבורג לא ישחק במונדיאליטו באופן סופי. לאחר שיחה בין בוני גינצבורג למנהל המקצועי של רד בול זלצבורג, הבינו בנבחרת עד גיל 20 שהוא לא ישוחרר מאחר שקבוצתו עדיין נאבקת על האליפות. בזלצבורג עמדו על רגליהם האחוריות בעניין הזה - בהתאם לתקנון פיפ"א שלא מחייב קבוצות לשחרר שחקנים לאליפות העולם עד גיל 20.

חשוב לציין בחודש הבא גלוך ישחק עם הנבחרת הבוגרת שתפגוש את בלארוס ואנדורה במוקדמות יורו. הקשר הצעיר כנראה גם יהיה חלק מהנבחרת הצעירה באליפות אירופה (U21) שתצא לדרך ב-21 ביוני.

כזכור, הנבחרת תחסר בחלק הקדמי גם את עידן טוקלמטי, שלא ייצא לארגנטינה בגלל פציעה טורדנית במפשעה. לפי המלצות הצוות הרפואי, טוקלומטי לא יוכל לשחק גם במונדיאליטו וגם ביורו הצעירות מבלי שיחמיר את הפציעה, ולכן התקבלה החלטה שחלוץ מכבי פתח תקוה ישחק רק ביורו של הצעירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג לפני מקסים טלוביירוב שחקן לאסק לינץ. Franz Kirchmayr, GettyImages
יפספס את המונדיאליטו, אבל כנראה ישחק ביורו של הצעירות. גלוך/GettyImages, Franz Kirchmayr

ישראל הפתיעה עם מקום שני באליפות אירופה עד גיל 19 בקיץ שעבר ובזכות ההישג חסר התקדים הזה, העפילה למונדיאליטו לראשונה אי פעם. היא הוגרלה לבית ג', שם תפגוש את סנגל, יפן וקולומביה.

המשחקים של הנבחרת (לפי שעון ישראל):

21.5, 21:00: ישראל - קולומביה
24.5, 21:00: סנגל - ישראל
27.5, 00:00: יפן - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully