וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: טוקלומטי ייעדר מהמונדיאליטו, תורג'מן יהיה החלוץ הבכיר

30.4.2023 / 10:00

לא רק גלוך בספק: החלוץ סוחב פציעה ובמכבי פתח תקוה חוששים שעומס יגרום להחמרה. הכישרון של מכבי תל אביב יקבל תפקיד מרכזי

קבלת הפנים של נבחרת הנוער/צילום וידאו: יותם רונן, עריכה: אביעד בללי

בנבחרת הנוער מעריכים שחלוץ מכבי פתח תקוה, עידן טוקלומטי, לא ייכלל בסגל למונדיאליטו שייצא לדרך בארגנטינה ב-20 במאי. טוקלומטי שנחשב לאחד השחקנים המשמעותיים בסגל של אופיר חיים, סובל מפציעה טורדנית במפשעה ולכן לא צפוי לצאת עם הנבחרת לדרום אמריקה.

החלוץ הצעיר אמנם לא יושבת מפעילות, אך קיימת הערכה שעומס רציני עליו יביא להחמרה של הפציעה ולהשבתה בהמשך - דבר שעלול לגרום לכך שהוא לא יוכל לעמוד לרשות הנבחרת הצעירה באליפות אירופה בהמשך הקיץ.

מי שאמור להיות החלוץ המוביל של נבחרת הנוער בהיעדרו של טוקלומטי הוא שחקן מכבי תל אביב, דור תורג'מן, שבלט מאוד במוקדמות אליפות אירופה בה ישראל סיימה כסגנית, אבל בטורניר עצמו לא הצליח לבוא לידי ביטוי. תורג'מן צפוי להיות אחד מכמה שחקנים שישחקו גם במונדיאליטו וגם ביורו הצעירות.

כזכור, גם אוסקר גלוך בספק גדול למונדיאליטו שכן ברד בול זלצבורג הבהירו שלא ישחררו אותו אם לא יבטיחו עד אז זכייה באליפות אוסטריה. המונדיאליטו לא נכלל בתאריכים המחייבים ולכן הקבוצות רשאיות לאסור על יציאה של שחקנים לטורניר.

עידן טוקלומטי ג'ורנו, שחקן נבחרת הנוער של ישראל. Getty Images, GettyImages
עוד שחקן בכיר יחסר לאופיר חיים? טוקלומטי/GettyImages, Getty Images

המונדיאליטו (אליפות העולם עד גיל 20) ייצא לדרך ב-20 במאי ויסתיים ב-11 ביוני. ישראל הוגרלה לבית ג' בו היא תשחק נגד סנגל, קולומביה ויפן. שתי הראשונות יעפילו לשמינית הגמר וייתכן שגם הנבחרת שתסיים במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully